حزب اعتماد ملی برای انتخابات 96 با سایر اصلاح طلبان ائتلاف می کند

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت که این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با حفظ هویت و استقلال حزبی با سایر احزاب اصلاح طلب تعامل و ائتلاف می کند.

به گزارش ایسکانیوز، رسول منتجب نیا با اشاره به نشست فصلی حزب اعتماد ملی که جمعه گذشته 21 آبان ماه برگزار شد، افزود: در این نشست حمایت از دولت مورد تاکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ما برای انتخابات چاره ای جز تعامل و ائتلاف با سایر احزاب نداریم اما در عین حال باید از هویت حزبی خود صیانت کنیم.
منتجب نیا اظهار داشت: نشست های فصلی حزب اعتماد ملی از چندسال قبل به طور مدام برگزار می شود که جلسه اخیر، بسیار خوب و مفید بود و مسایل مهمی در آن مطرح و تصویب شد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی اضافه کرد: در این جلسه مواضع و تمایز حزب اعتماد ملی نسبت به سایر احزاب مطرح شد و همین موضع گیری ها به رای گذاشته شد.
وی ادامه داد: همچنین نحوه ائتلاف کردن و ادغام نشدن حزب اعتماد ملی با سایر احزاب اصلاح طلب برای انتخابات سال آینده، نیاز به راهکارهایی دارد که برای اعمال آن، روش های مختلفی مطرح شد.
وی در گفت و گو با ایرنا، توضیح داد: پیشنهاد مصوب این بود که گروه 7 نفره ای از شورای مرکزی و نمایندگان استانی به ریاست قائم مقام حزب تشکیل شود تا راه تعامل با سایر اطلاح طلبان را بررسی و اعلام کنیم.

300/302

کد خبر: 704596

وب گردی

وب گردی