مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی یکی از مراکز پیشرو در کشور است

رئیس مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی یکی از مراکز پیشرو در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر شهرام جمالی در کارگاه آموزشی ارتقای دانش امنیت فناوری اطلاعات ویژه متولیان فاوای سازمان ها با عنوان کدنویسی امن ++C و PHP در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دوره آموزشی دومین دوره در این زمینه است اما نسبت به دوره قبل یک تفاوتی دارد و آن این است که در دوره قبل مدرسان از یزد دعوت شده بودند اما در این دوره از کارشناسان خود مرکز آپا برای تدریس بهره گرفته ایم.

وی با بیان اینکه چندین دوره آموزشی را طراحی کرده ایم، افزود: هدف این است که به تربیت نیروهای متخصص کمک کنیم چرا که در این زمینه با فقر نیروی انسانی مواجه هستیم.

رئیس مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: مرکز آپا همکار مرکز ماهر در استان اردبیل است و هدف و مأموریت آن انجام پژوهش و ارائه خدمات و محصولات در حوزه فضای سایبری است.

جمالی با بیان اینکه مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی یکی از مراکز پیشرو در کشور است، تصریح کرد: به زودی با ابلاغیه استانداری شبکه دستگاه های استانی را آغاز می کنیم.

وی افزود: چند پروژه تست نفوذ در کشور قبول کرده ایم و تلاش ما بر این است که فعالیت مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی محدود به استان نباشد و فرااستانی کار کنیم.

کد خبر: 704656

وب گردی

وب گردی