دانشجویان ممتاز علمی شاهد و ایثارگر در مقطع دکتری جذب هیات علمی می‌شوند/ تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با موافقت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه، دانشجویان ممتاز علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری جذب هیأت علمی این دانشگاه خواهند شد، گفت: وظیفه خدمتگزاری به دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه آزاد اسلامی توفیق الهی است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمدتقی طباطبایی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکرم در درالعباده، دارالعلم در شهر شهید محراب صدوقی (ره) میهمان شما دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه هستم و امروز بر این باورم روح بلند و ملکوتی شهدا نظاره گر اعمال و رفتار ماست.

وی با توجه به برگزاری دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه به ریاست دکتر میرزاده در مرداد گذشته گفت: با تصویب ریاست دانشگاه دانشجویان مقاطع دکتری که موفق به کسب ممتاز علمی شده باشند، می توانند با شرکت در فراخوان جداگانه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است به عضویت هیأت علمی دانشگاهها در بیایند.

وی خبر دوم ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه را تصمیم برای تشکیل کانون های معتمدین معین که با هدف هم اندیشی علمی و تشکیلاتی و تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بهمن تشکیل می شود، دانست.

تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی آخرین خبری بود که طباطبایی داد و اظهار کرد: برای اولین بار این شورا در بین دانشگاه‌های سراسر کشور به ریاست دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی یزد با داشتن 1300 دانشجوی شاهد و ایثارگر تقریبا ده درصد دانشجویان را به خود اختصاص داده است.

200

کد خبر: 704679

وب گردی

وب گردی