عرضه مواد پلیمری ۷ مجتمع پتروشیمی در بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه میزبان عرضه ۱۱ هزار و ۹۸۱ تن مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی بندرامام، پلی نار، لرستان، مارون، مهاباد، پلیمر کرمانشاه و نوید زر شیمی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، در این روز ۱۰ هزار تن لوب کات سبک و سنگین، ۲۲ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس و ۳ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد کلوخه و گرانوله شرکت های پالایش نفت بندرعباس، تبریز و شازند اراک نیز در این تالار عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰، ۱۰ هزار تن گوگرد کلوخه و ۴۰۰ تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه تا ۱۵ هزار تن تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان و ۵ هزار و ۵۰۰ شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۴۰ هزار و ۴۲۰ تن جو دامی استان های گلستان، مازندران و خوزستان را تجربه می کند. همچنین ۱۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۰۰ تن روغن خام سویا، ۳۰۰ تن شکر سفید، ۱۵ هزار تن گندم خوراکی و یک هزار تن گندم دوروم در این تالار عرضه می شود.

علاوه بر این ۱۶۹ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و ۲ هزار و ۲۷۳ تن ذرت دانه ای موجودی ۷ انبار استان های کردستان و کرمانشاه در قالب گواهی سپرده کالایی در این تالار عرضه می شود.

101/401

کد خبر: 704681

وب گردی

وب گردی