دانشگاه آزاد اسلامی از فیلمسازان حمایت می کند

دبیر کانون عکس و  فیلم  واحد علی آباد کتول گفت: در این واحد هر ترم با ورود دانشجویان ترم جدید از طریق فراخوانی که منتشر می شود دانشجویان علاقمند را در این کانون ثبت نام کرده و با کارگاه های آموزشی که برگزار می شود آنها را برای حضور مستمر در هنری که به آن علاقمند هستند آماده می کنیم.

فائزه شکی، رییس کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول درباره فیلم کوتاه «روز روشن» به ایسکانیوز، گفت: سال گذشته فیلم «روز روشن» را ساختم که تهیه کنندگی این فیلم را دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده گرفت.

وی درباره موضوع فیلم گفت: موضوع «روز روشن» درباره فرد تحصیل کرده ای است که به دلیل بیکاری به سمت شبکه های هرمی کشیده می شود پس از فعالیت در این شبکه ها همه زندگی خود را از دست می دهد.

دبیر کانون عکس و فیلم واحد علی آباد کتول ادامه داد: در این واحد هر ترم با ورود دانشجویان ترم جدید از طریق فراخوانی که منتشر می شود دانشجویان علاقمند را در این کانون ثبت نام کرده و با کارگاه های آموزشی که برگزار می شود آنها را برای حضور مستمر در هنری که به آن علاقمند هستند آماده می کنیم.

شکی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از طرح هایی که در راستای حمایت از بنیان های اخلاقی و خانوادگی باشد حمایت می کند، در همین راستا اگر دانشجویان فیلمنامه مناسبی داشته باشند مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قرار است در آینده ای نزدیک دومین فیلم کوتاه خود را بسازم که این فیلم نیز به تهیه کنندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ساخته می شود.

شکی درباره کلاس هایی که دانشگاه برای بروز استعدادهای دانشجویان در زمینه عکاسی انجام می دهد، گفت: دانشگاه در این زمینه هم کارگاه ها و کلاس هایی را برگزار می کند که دانشجویان بیشتر علاقمند به یادگیری فتوشاپ هستند.

501500

کد خبر: 704698

وب گردی

وب گردی