انتقاد از فروش لنز چشمی در آرایشگاه ها

دبیر اجرایی بیست و ششمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی  ایران، نسبت به تجویز لنزهای چشمی در مراکز غیر پزشکی هشدار داد و گفت: برخی آرایشگاه ها، لنزهای چشمی می فروشند که از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیستند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی صادقی طاری دبیر اجرایی بیست و ششمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، اظهارداشت: بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذر ۹۵ در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف این کنگره ارتقای دانش چشم پزشکان کشور است، افزود: در کنگره پیش رو ۱۹ مهمان خارجی از آمریکا، کانادا، اروپا و... داریم که به عنوان سخنرانان اصلی حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی بیست و ششمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، از برپایی ۳۱ کارگاه آموزشی به همراه ۱۰ سمپوزیوم در مدت زمان برگزاری کنگره خبر داد و گفت: ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از این تعداد، ۲۲۶ مقاله پذیرفته شده و در قالب ۱۰۳ سخنرانی و ۱۲۳ پوستر ارائه می شود.

صادقی از پذیرش ۵ مقاله وزیر بهداشت که فوق تخصص قرنیه است، خبر داد و افزود: این مقاله ها به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران همچنین از برگزاری کارگاه انجمن بین المللی چشم پزشکی برای سومین سال پیاپی در کنگره خبر داد و گفت: 4 نفر از مهمانان خارجی کنگره از این انجمن هستند.

صادقی در ادامه به مسائل چشم پزشکی در کشور اشاره کرد و نسبت به استفاده از لنزهای چشمی در برخی مراکز غیر پزشکی هشدار داد و افزود: متاسفانه برخی آرایشگاه ها نسبت به فروش لنزهای چشمی اقدام می کنند که کیفیت و استاندارد لازم برای استفاده را ندارند.

700/701

کد خبر: 704709

وب گردی

وب گردی