ورود معاون اول رئیس جمهور به کرمان

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح مهم صنعتی و اقتصادی، دقایقی پیش وارد استان کرمان شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) پس از ورود به فرودگاه سیرجان از سوی استاندار و مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور قرار است تا ساعتی دیگر ورزشگاه سیرجان و سپس کارخانه گندله سازی این شهرستان را افتتاح کند.
جهانگیری همچنین در جلسه توسعه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و سپس در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت خواهد کرد.
معاون اول رییس جمهور همچنین روز سه شنبه از شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج بازدید و طرح های آبرسانی چند روستا را به طور همزمان افتتاح خواهد کرد.
افتتاح نیروگاه برق کهنوج و برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر دو روزه است.
وزرای صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و رییس سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری در این سفر همراه معاون اول رییس جمهور هستند.
جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه سیرجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر توفیق یافته ایم که از جنوب استان و شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج نیز بازدید کنیم.
وی افزود: در شهرستان سیرجان نیز یک طرح مهم صنعتی در گل گهر افتتاح خواهد شد که یک کارخانه گندله سازی است.
جهانگیری ادامه داد: ورزشگاهی نیز در شهرستان سیرجان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که متعلق به گل گهر است و پس از افتتاح در خدمت مردم سیرجان خواهد بود.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه در شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج نیز برنامه هایی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: یک نیروگاه در قلعه گنج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. این شهرستان جزو مناطق محروم استان کرمان است و بعنوان شهر نمونه از نظر اقتصادی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: با مسئولین استان و شهرستان ها نیز جلساتی خواهیم داشت و مشکلات پیش روی توسعه استان و اجرای اقتصاد مقاومتی بررسی خواهد شد.

300/302

کد خبر: 704822

وب گردی

وب گردی