معماری:  دانشگاه آزاد اسلامی می تواند یکی از حامیان گلف کشور باشد

دبیر فدراسیون گلف گفت: ما از همه شرکت ها و ارگان ها برای برای حمایت از ورزش گلف استقبال می کنیم.

غلامرضا معماری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص طرح استعدادیابی گلف کشور گفت: ما بر اساس سیاست های وزارت ورزش همانند سایر فدراسیون ها طرح استعدادیابی داریم. کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف برای توسعه این ورزش با همکاری کارشناسان و مسوولان وزارت ورزش طرح استعدادیابی را تنظیم کرد، در هیات رئیسه تصویب شد و سپس به مدیریت کل استعدادیابی وزارت ورزش ارسال و تایید شد.

وی افزود: این طرح پنج شنبه (27 آبان ماه) باحضور رامین طباطبایی، روئسای هیات ها ومدیران وزارت خانه افتتاح می شود. هر استان به شکل جداگانه و مستقل برگزار می شود. پس از اعلام فراخوان علاقه مندان مراجعه می کنند و پس از غربالگری تقسیم بندی می شوند؛ سه مرحله تست مهارت گرفته می شود تا استعدادهای برتر شناخته شده و وارد تیم های لیگ برتر شوند.

دبیر فدراسیون گلف عنوان کرد: این طرح در دو بخش مردان و زنان است و هیچ محدودیتی وجود ندارد اما در بخش رده های سنی افراد می توانند از سن بالای 9 سال در کلاس ها شرکت کنند. تنها موردی که مد نظر است فیزیک و جسه شرکت کنندگان است، آنها باید توانی و قدرت بدنی مناسبی برای این رشته ورزشی داشته باشند. استان خوزستان از قدمت 100 ساله در گلف بهره مند است و یکی از استان های قدرتمند در این عرصه به شمار می آید، بعد از او استان تهران است که قهرمانان و ورزشکاران مستعدی را پرورش داده است، لرستان، اصفهان هم از دیگر استان های فعال در رشته گلف هستند.

معماری در خاتمه افزود: ما از همه شرکت ها و ارگان ها برای برای حمایت از ورزش گلف استقبال می کنیم و اماده همکاری هستیم. به طور کلی از این برنامه ها استقبال خواهیم کرد، دانشگاه آزاد اسلامی هم می تواند یکی از حامیان گلف کشور باشد.

602/101

کد خبر: 704834

وب گردی

وب گردی