تخریب بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک زیتون

معاون دادستان تهران گفت: صبح امروز به دستور شورای تأمین و با حکم مرجع قضایی، بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک زیتون تخریب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی تورک با اشاره به اینکه 400 ساخت و ساز غیر مجاز صبح امروز در شهرک زیتون واقع در حریم منطقه 13 تخریب شد، گفت: مرحله دوم تخریب نیز با رأی کمیسیون ماده 100 انجام خواهد شد.

رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران با اشاره به اینکه مرحله اول تخریب با حکم قضایی و دستور شورای تأمین استان تهران انجام شده است، افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در پایتخت برخورد خواهد شد.

واگذاری شهرک زیتون در سال 62 توسط وزیر وقت کشاورزی صورت گرفته بود که متأسفانه این واگذاری بدون استعلام از محیط زیست و بدون توجه به مقوله زیست محیطی آن منطقه انجام شده است.

چندی پیش نیز مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ضرورت تحویل زمین معوض به زمین‌داران شهرک زیتون در پارک‌ملی سرخه‌حصار و پیش‌بینی چند نقطه جدید(فاز 8 و 11 پردیس، یک نقطه در پرند و یک نقطه در دماوند) برای مالکین این شهرک خبر داده بود که متاسفانه با استقبال آنان مواجه نشد.

منبع : فارس

101/705

کد خبر: 704858

وب گردی

وب گردی