حجت الاسلام اکرمی: آیت الله هاشمی موفق و کارآمد است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص آیت الله هاشمی گفت: من ایشان را فردی موفق و کارآمد می دانم و نظر من درباره ایشان مثبت است.

سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با ایسکانیوز پیرامون جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظام جمهوری اسلامی گفت: در سال 42 طلبه بودم، در منزل امام (ره) آقای هاشمی را با لباس سربازی دیدم که با امام صحبت می کردند. از برخی پرسیدم او کیست؟ گفتند اکبر هاشمی است. من آقای هاشمی را تا به الان بیش از 53 سال است که می شناسم.

وی افزود: تفسیر راهنما، کتاب امیر کبیر، کتاب سرگذشت فلسطین و یا کتاب های دیگر اضافه بر قلمی که آیت الله هاشمی رفسنجانی داشت و او را یک نویسنده توانا یافتم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این که آیت الله هاشمی در سال 57 در متن انقلاب بود، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 57 در متن انقلاب بود و به خاطر انقلاب زندان رفت و مبارزه کرد تا به حمدالله انقلاب به پیروزی رسید.

اکرمی در ادامه بیان کرد: بعد از انقلاب در لباس رئیس مجلس دیدم، بیرون از فضای مجلس در ریاست جمهوری و در حال حاضر رئیس مجمع تشخیص مصلحت هستند. در همه این موارد در صحنه بودند و در مجموع نمره من در رابطه با ایشان مثبت است و تا سال 95 خیلی زحمت کشیده اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: من ایشان را فردی موفق و کارآمد و نظر من درباره ایشان مثبت است.

وی در رابطه با جمع بندی روحانیت مبارز پیرامون انتخابات گفت: هنوز درباره انتخابات بحث است، اما به جمع بندی نرسیده اند.

حجت الاسلام اکرمی در رابطه با عملکرد روحانی در سه سال اخیر گفت: به طور کلی با توجه به افرادی که در حال حاضر مطرح هستند ایشان را برتر می دانم و شخصا به او رای می دهم اما کارنامه ایشان را هم بدون اشکال نمی دانم.

وی در رابطه اینکه روحانی در چند ماه اخیری که از ریاست دوره اول باقی مانده است باید چه کاری انجام دهد، گفت: جامعه و خود آقای روحانی اعلام کرده اند که جامعه مشکل اشتغال، نقدینگی، گرانی، اعتیاد و امثال اینها را دارد و قطعا کاری می شود انجام داد تا برخی از مشکلات مملکت برطرف شود ؛ به شرطی که یک اتاق فکر تشکیل دهند و افرادی که واجد شرایط هستند به میدان بیایند و انشالله این بار سنگینی که در جامعه به نام بیکاری و اشتغال وجود دارد آن را با درایت برطرف کنند.

300/302

کد خبر: 704958

وب گردی

وب گردی