بازدید جهانگیری از طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه گنج

معاون اول رییس جمهور از پروژه توان افزایی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه گنج بازدید کرد و با توضیحات استاندار کرمان و فرماندار قلعه گنج در جریان جزئیات این برنامه قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (سه شنبه) پس از حضور در روستای شمزان دولاب، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای توان افزایی طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه گنج مطلع شد.
در جریان این بازدید، استاندار کرمان و فرماندار قلعه گنج توضیحاتی درباره جمع آوری اطلاعات مورد نیاز شامل ظرفیت های شغلی و معرفی مشاغل سازگار با محیط زیست این منطقه ارائه کردند.
راه اندازی صندوق اعتبارات خرد روستایی، تشکیل تعاونی توسعه روستایی، نیاز سنجی و برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در زمینه کارآفرینی، بازاریابی و مهارتهای شغلی از دیگر محورهایی بود که گزارش آن به معاون اول رییس جمهور ارائه شد.
گفتنی است معاون اول رییس جمهور در جمع اهالی این روستا حضور یافت و دقایقی را پای صحبت و درد و دل آنها نشست و در فضایی صمیمانه به گفت و گو با آنها پرداخت و از دغدغه های اصلی شان مطلع شد.
در این مراسم وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و روسای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی نیز حضور داشتند.
مساحت شهرستان قلعه گنج 10440 کیلومتر مربع است و 76376 نفر جمعیت ساکن دارد که 12000 نفر در مناطق شهری و بیش از 63000 نفر در مناطق روستایی و عشایری حضور دارند.

302/300

کد خبر: 705081

وب گردی

وب گردی