مسئولان روابط عمومی مشاوران امین واحد ها/ شیوه تعاملی مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است

 شورای روابط عمومی استان کرمان با حضور دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای این استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در ابتدای این جلسه، ضمن خیر مقدم به مسئولین روابط عمومی استان کرمان، اظهار کرد:از مدیران و مسئولین روابط عمومی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود بیشتر ازسایر ارکان، نسبت به راهبرد های دانشگاه مطلع باشند تا بتوانند اطلاعات، برنامه ها ه و سیاست های کلان دانشگاه را به نحو شایسته اطلاع رسانی و جهت دهی کنند.

وی تصریح کرد:مسئولین روابط عمومی با کسب آخرین اطلاعات راهبردی دانشگاه و دقت نظردر رصد سخنرانی و مصاحبه های مسئولین ارشد دانشگاه ، به انعکاس اخبار وتبیین اهداف دانشگاه بپردازند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه یک مدیر روابط عمومی خوب به سیاست ها و راهبردهای کلان دانشگاه مسلط است، گفت: روابط عمومی ها باید شخصیت افرادی را که مصاحبه یا سخنرانی می کنند تحلیل کرده و حساسیت ها و سیاست های آن ها درک کند.

رئیس شورای روابط عمومی استان کرمان افزود: اگر مسئولین روابط عمومی اطلاعات کافی و به روز از داخل و خارج دانشگاه داشته باشند می توانند با ارائه مشاوره حرفه ای به روسای واحدها، در پیشبرد سیاست های واحد ها در هم جهت با راهبرد های اصلی دانشگاه موثر باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تجزیه و تحلیل و کارشناسی مجموعه روابط عمومی می تواند ترسیم کننده چشم انداز روشنی برای مدیران باشد،خاطرنشان کرد: هرکدام از مسئولین روابط عمومی باید بعنوان نمایندگان دانشگاه، شرایط موجود در جامعه را رصد کرده و براساس آن نقاط مثبت و منفی دانشگاه را ارزیابی و گزارش کنند.

آل طه شیوه تعاملی مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: سیاست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تمرکز زدایی و ایجاد تعامل بین مجموعه ارشد و مدیران استانی دانشگاه است تا از این طریق بتوان استراتژی های بهتری را تبیین کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اذعان کرد: حضور دکتر میرزاده و معاونین و مدیران ارشددانشگاه در شورا های اداری استان ها، اتفاقی کم نظیر است که تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف واحد ها و سیاست گذاری برای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه از جمله دستاور های این حضور می باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری سازمان سما در استان کرمان با تاکید بر جایگاه ویژه و منحصر بفرد روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل مجموعه روابط عمومی با اصحاب رسانه، در انعکاس توانایی های دانشگاه ونقش بی بدیل آن در در حوزه علمی کشور بسیار موثر است.

این مقام مسئول خبرگزاری هایایسکانیوز، آنا و روزنامه فرهیختگان را از رسانه های تاثیر گذار کشور دانست و خواستار تعامل بیشتر آنها خصوصا روزنامه فرهیختگان با روابط عمومی های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان شد.

آل طه خبرگزاری هایایسکانیوز ، آنا و روزنامه فرهیختگان را از مهمترین پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد و گفت: مسئولین روابط عمومی در انعکاس اخبار دانشگاه چالاک و سریع عمل کنند و با تمام توان نسبت به دریافت بازخورداخبار درسطح محلی،ملی و منطقه ای کوشا باشند .

عضو هیات علمی واحد کرمان با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند از مدیران و مسئولان روابط عمومی خواست با انعکاس دستاورد های آموزشی و پژوهشی دانشگاه،جایگاه جهانی آن را در اذهان عمومی ارتقاء دهند.

در ادامه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان وارد دستور کار شدو مسئولین روابط عمومی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

200/202

کد خبر: 705089

وب گردی

وب گردی