برگزاری نشست بررسی فعالیت ها و مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با صنعت در ایلام

نشست بررسی فعالیت ها و مشکلات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با صنعت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، جمعی از صاحبان صنایع ایلام ،مدیر عامل شهرک صنعتی ایلام، رئیس پارک علم وفناوری ایلام ،معاون سازمان صنعت معدن تجارت ، روسای واحدها و مراکزآموزشی استان ایلام در محل واحد ایلام برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست که عبدالله محمدی معاون مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت راهکارهای استفاده بیشتراز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه صنعت، انتظارات صنعتگران ایلام از دانشگاه آزاد اسلامی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به بحث اقتصاد دانش بنیان و به عرصه تحقیق و پژوهش و حمایت از پژوهشگران زمینه رشد وشکوفایی استعداد ها و خلاقیتهای محققان را فراهم کرده است.

شهریار عباسی بیان کرد: تولیدات علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت صنعت ایلام است و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت شهرک صنعتی ایلام و سازمان صنعت ، معدن و تجارت تنگاتنگ و روبه افزایش است.

وی بیان کرد: تنوع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن اساتید مجرب و صاحب نظر و امکانات فراوان آزمایشگاهی و تحقیقاتی پتانسیل خوبی برای کمک به صنعت ایلام است.

عباسی ضمن تقدیر از صاحبان صنایع ایلام و مدیران صنعتی گفت: عزم مدیران صنعتی برای استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر است و دانشگاه آمادگی لازم برای پاسخگویی به نیازهای علمی ، تحقیقاتی و پژوهشی صنعتگران دارد. وی بیان کرد : باید اولویت های پژوهشی صنعت ایلام دسته بندی و به دانشگاه آزاد اسلامی اعلام تا در قالب طرح های پژوهشی ، کار تحقیقاتی و حتی پایان نامه های دانشجویی انجام و نتایج آنها در اختیار صنعت ایلام قرار گیرد.

مرتضا دارایی مدیر عامل شهرک ها صنعتی ایلام نیز گفت: در بین دستگاههای استان بیشترین ارتباط در بحث صنعت با دانشگاه آزاد اسلامی ایلام داریم ودر آینده همکاری های دانشگاه وصنعت روشن و امیدوار کننده است .

طاهری رئیس پارک علم وفناوری ایلام نیز بیان کرد:پارک علم وفناوری بازوی توانمند برای حمایت از پژوهشگران است .

معاون مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه نیز به سئوالات صنعتگران و مدیران صنعتی استان ایلام پاسخ داد

خواسته صنعتگران: داتنشگاه آزاد اسلامی به واسطه واحدهای خار از کشوری که دارد می تواند بیشتر از یک صفارت خانه به صنعت ایلام خدمت نماید معرفی محصولات صنایع ایلام و برگزاری نمایشگاه در خارج از کشور

راه اندازی مرکزی به عنوان کلینیک صنعتی با مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در کنار صنایع ایلام برای پاسخگویی به نیاز های علمی وپژوهشی صنعتگران استان.

با توجه به مصرف بالای انرژی در حوزه صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در بحث کاهش انرژی در صنایع وارد شود . استفاده از ظرفیت آزمایشگاههای استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سطح کیفی محصولات.

200/202

کد خبر: 705104

وب گردی

وب گردی