دهقانی: دانشگاه آزاد اسلامی، از بهترین تیم های لیگ است

بازیکن تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حمایت های مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی، و شرایطی که برای ما مهیا شده است تمرکزمان فقط روی بازی هاست.

مهسا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: خداراشکر شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوب است، از همین هفته ابتدایی لیگ موفق شدیم صدر نشین باشیم رقبا را شکست بدهیم. با این که لیگ به تازگی شروع شده است اما من فکر می کنم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، همه تیم ها خوب هستند اما دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در راس باشد، پس از آن تیم سپاهان اصفهان از تیم های قدرتمند لیگ برتر به شمار می آید.

وی ادامه داد: ما سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کردیم و امسال هم به دنبال دومین قهرمانی پیاپی هستیم. هفته اول که به با پیروزی به پایان رسید، در هفته دوم با تیم های خوزستان و البرز بازی داریم، با برنامه ریزی و تمریناتی که سپری شده کاملاً آمادگی داریم و برای شکست رقبا به میدان خواهیم رفت. با حمایت های مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی، و شرایطی که برای ما مهیا شده است تمرکزمان فقط روی بازی هاست.

ووشوکار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: جای تشکر ویژه داشته باشم از محمد دادگان، بابایی سرپرست تیم و صادقی سرمربی که برای ما زحمات زیادی می کشند. امکانات خوبی در اختیار ماست، پرداختی هایمان به موقع و طبق قراردادها صورت می گیرد. با این تفسیر ما تنها به قهرمانی فکر می کنیم تا به نوعی پاسخگوی حمایت های همیشگی آن ها باشیم.

602/101

کد خبر: 705162

وب گردی

وب گردی