غفوری: تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان لیگ می شود/ برخی تیم ها قرارداد های غیر واقعی می بندند

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان می شود.

کسری غفوری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: هفته اول لیگ از پنجشنبه در قالب دو گروه 4 تیمی برگزار می شود و تیم دانشگاه آزاد در سالن حافظ واحد علوم و تحقیقات میزبان حریفمان هستیم.

وی افزود: در سال جدید یکی از مهره های اصلی تیم علی شاه حسینی را که از ورزش بدمینتون خداحافظی کرد را در اختیار نداریم و سعی کردیم شاکله تیم را از سال گذشته حفظ کنیم.

غفوری ادامه داد: امسال با حضور تیم های گاز و کاله آمل که بیشتر بازیکنان تیم ملی در این دو تیم حضور دارند راه سختی برای قهرمانی در پیش داریم اما با نیروی جوانی و انگیزه ای که در بین بازیکنان وجود دارد می توانیم مجددا قهرمان شویم.

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما سال گذشته هم همین بازیکنان را در اختیار داشتیم و قهرمان شدیم و در لیگ امسال هم از 95 درصد تیم را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل داده اند و فقط به قهرمانی فکر می کنیم.البته در این میان نباید مدیریت خوب دکتر دادگان را ندیده گرفت.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی تیم ها که به صورت مقطعی در لیگ شرکت می کنند با عقد قرارداد های غیرواقعی توقع ورزشکاران را از تیم ها بالا می برند البته همین تیم ها در آخر هم پول بازیکنان را نصف و نیمه پرداخت می کنند اما دانشگاه آزاد اسلامی درزمان مشخص و به موقع طلب بازیکنان را به حسابشان واریز می کنند.

601/101

کد خبر: 705239

وب گردی

وب گردی