پور شریفی :امکانات دانشگاه آزاد اسلامی  زمینه ساز پیشرفت  شرکت های دانش بنیان/ساختن جاده بتنی اقتصاد مقاومتی با استفاده از پس مانده های صنعتی

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده مبلمان شهری گفت : رویکرد ما این است، پس مانده های صنعتی، که برای صنعت نیز به نوعی معذل است ،را درون محصولات تولیدیمان بگنجانیم ،که این روش برای محصولات تولیدیمان نیز مفید است.

جواد پورشریفی رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده مبلمان شهری درگفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز گفت :تولیدات ما در غالب مبلمان شهری و دیوار پوش های بتنی در حوزه فضای شهری است .

او افزود : ما مبلمان ،میز و نیمکت،صندلی ،المان و تندیس را برای شهرداری ها تولید می کنیم.

او با بیان اینکه علی رغم وجود کارگاه تولیدیمان در جاده الموت ،اکنون درمرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین مستقر هستیم گفت :دانشگاه آزاد اسلامی امکانات زیادی را در اختیار ما قرار داده است و تعدادی از پروژه های آن را نیز ،ما به انجام رسانده ایم.

او افزود : تمامی کسانی که در کارگاه ما مشغول هستند ، فارق التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند ،که با این عمل ، سعی بر قدم نهادن در جاده کارآفرینی کرده ایم.

او در جواب اینکه آیا دانش کسانی که به کار گرفته اید به کارشان می آید یا نه گفت :از آنجا که نیروهای ما از فارق التحصیلان معماری و عمران ، شهرسازی هستند و تولیدات ما نیز ،در حوزه معماری شهری و مبلمان بتنی و فلزی است ،لذا با رشته های مورد استفاده ،مرتبت است.

پور شریفی در پایان با اشاره به مزایای تولیدات شرکتشان گفت : رویکرد ما این است، پس مانده های صنعتی، که برای صنعت نیز به نوعی معذل است ،را درون محصولات تولیدیمان بگنجانیم ،که این روش برای بتن نیز مفید است . پس مانده هایی همچون: الیاف ،میکرو سی دی وخاکستر بادی که از زغال سنگ به دست می آید و با مقاوم سازی بتن ، از ترک خوردن آن جلوگیری می کند،را مورد استفاده قرار می دهیم.

101/402

کد خبر: 705283

وب گردی

وب گردی