کارگاه آموزشی «الگوی ساختاری رفتاری اساتید در دانشگاه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) برگزار شد

کارگاه آموزشی ضمن خدمت الگوی ساختاری رفتاری اساتید در واحد یادگار امام(ره) و به همت دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره آموزشی که در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار گردید جمع کثیری از اعضای هیات علمی حضور داشتند.

این کارگاه به مدت دو روز متوالی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری از ساعت 13 الی 15 به مدت 3 ساعت و با حضور دکتر احمد اصلی زاده عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت صنعتی بعنوان مدرس کارگاه برگزار شد.

مهندس سید عباس شاهچراغی مسئول دفتر توانمند سازی و آموزشهای کاربردی واحد هدف اصلی دوره را تعیینالگوهای مناسب ساختاری و رفتاری اساتید در دانشگاه و اهداف جزئی آن را شناخت آسیب های ساختاری اساتید درعرصه ی فرهنگ دانشگاه و آسیب های رفتاری اساتید در عرصه ی فرهنگ دانشگاه دانست و افزود: در این دوره آموزشی سعی بر آن شده است که اساتید با ضوابط و دستورالعمل های سازمانی، مسئولیت های فرهنگی اعضای هیاتعلمی در دانشگاه ها، هماهنگی رفتارهای اساتید با الگوهای ساختاری در دانشگاه ها، آسیب های ساختاری و رفتاری اساتید و تاثیرات آن در دانشگاه ها آشنا شوند.

مسئول دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی در پایان گفت: شرکت کنندگان با حضور در آزمون و کسب امتیاز لازم، گواهی پایان دوره دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی با عنوان الگوی ساختاری رفتاری اساتید در دانشگاهرا به مدت 8 ساعت دریافت خواهند کرد.

200

کد خبر: 705294

وب گردی

وب گردی