شاکیان جدید در استقلال/خارجی ها در اولویت!

مشکلات مالی استقلال در بیرون از مجموعه نیز مسوولان را با دردسر فراوان روبرو کرده است.

به گزارش ایسکانیوز،اعضای فعلی تیم استقلال از مدیران تیم ناراضی هستند اما این در حالی است که مدیران هر طور شده بازیکنان و مربیان تیم را راضی کردند اما در خصوص بازیکنان قدیمی و اعضای سابق تیم اوضاع متفاوت است.

گفتنی است بازیکنان سابق استقلال هر بار با تهدید به شکایت از مجموعه استقلال سعی در دریافت طلب خود داشتند اما این ترفند نتیجه ای را برای این اعضا در پی نداشته و حتی قول و قرارها مبنی بر پرداخت طلب به صورت قسط ماهیانه نیز انجام نشد و این نفرات شدیدا شاکی و دلخور هستند و حتی چند بازیکن تیم با حضور در فدراسیون خواستار رسیدگی به این مشکل بزرگ شدند.

در این خصوص مسوولان استقلال اولویت را با بازیکنان خارجی می دانند زیرا این نفرات مستقیما وارد عمل شده و شکایت می کنند و این موضوع برای تیم دردسرهای فراوانی را بوجود می آورد.

در حال حاضر سامویل بازیکن خارجی سابق استقلال از باشگاه شکایت کرده و مسوولان در صدد این هستند که در ابتدا مشکل این بازیکن را حل کنند تا کار به فیفا و کسر امتیاز از استقلال منجر نشود.

شایان ذکر است اولویت بازیکنان خارجی استقلال باعث شده که بازیکنان دیگر دلخور شده و آنها نیز به دنبال جدی تر پیگیر شدن دریافت طلب خود باشند و این موضوع برای مسوولان مشکل ایجاد کرده زیرا بیک زاده بازیکن سابق استقلال خواستار نهصد میلیون طلب خود شده که مطرح کردن مقدار طلبش حتی مدیران استقلال را شگفت زده کرد!!

605/101

کد خبر: 705298

وب گردی

وب گردی