برگزاری سمینار راهکارهای رویارویى باکم شنوایی در نوزادان و اطفال

سمینار دو روزه  راهکارهای کشف و رویارویی با کم شنوایی در نوزادان و اطفال با حضور متخصصین شنوایی شناس از ایران و اروپا از چهارشنبه 26 ابان به مدت دو روز در هتل لاله برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز، ادیولوژیست حسن عبدالله زاده دبیر اجرایی این سمینار با اعلام این خبر گفت : این سمینار به همت شرکت ندا سمعک آشنا و با حضور دو سخنران خارجی از کشور سوئیس و با هدف آشنایی همکاران با جدیدترین راهکارهای کشف کم شنوایی در نوزادان و سیستم های جدید اندازه گیری کم شنوایی اطفال برگزار می شود.

وی ادامه داد : همکاران می توانند با جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه پیدا کردن کم شنوایی در اطفال و روش های تشخیصی آشنا شده و با مطرح کردن سوالات خود به رفع مشکلات بپردازند .

عبدالله زاده عنوان کرد : ٥٠ درصد افرادی که از سمعک استفاده می کنند کسانی هستند که از کم شنوایی عمیق تا شدید رنج می برند و در این خصوص در روز دوم این سمینار بر روی وسایل کمک شنوایی مانند کاشت حلزون و سمعک سخنرانی خواهیم داشت .

این ادیولوژیست اظهار داشت افرادی که برای یک گوششان عمل جراحی کاشت حلزون انجام داده اند نیز می توانند برای گوش دیگر از سمعک پاور استفاده کنند .

وی گفت : : تقریبا 10 درصد از مردم دچار کم شنوایی هستند که البته با تشخیص سریع و زود هنگام کم شنوایی ، می توان آنرا به خوبی مهار کرد.

عبدالله زاده ادامه داد : کاهش شنوایی در افراد ، منجر به کاهش توانایی در برقراری ارتباطات اجتماعی و همچنین منجر به عدم توانایی در درک گفتار و موجب ناامیدی و دلسردی فرد میشود ولی افرادی که از وسایل کمک شنوایی استفاده می کنند بهبودی قابل توجهی را در کیفیت زندگی، ارتباطات اجتماعی و شخصی و وضعیت روحی خویش احساس می کنند.

یادآوری میشود سمینار راهکارهای رویایی با کم شنوایی در نوزادان و اطفال از 26 تا 27 آبان 1395 درهتل لاله تهران برگزار می شود.

700/701

کد خبر: 705340

وب گردی

وب گردی