معرفی نرم افزار جامع اربعین ویژه راهپیمایی ۹۵

قابلیت های نرم افزار جامع اربعین جستجوی نقاط (امکان متبرکه، هتل، رستوران، عمود، موکب، مراکز درمانی و ...) ، اطلاعات مکان های متبرکه شامل توضیحات، نقشه شماتیک، عکس و زیارات گنجینه صوتی و تصویری (سخنرانی، زیارت، روضه و عزاداری، نوا و نما است.

به گزارش ایسکانیوز؛ با استفاده از نرم افزار جامع اربعین می توانید به سادگی از محلجغرافیایی مکان های زیارتی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، موکب‌ها ااصلاع بدست آورید و مکانی را که خود در آنجا حضور دارید، بدون اینترنت بر روی نقشه ببینید، مسیر خود را گم نکنید و همچنین لحظه به لحظه با ایران در ارتباط باشید.

نرم‌افزار جامع اربعین، با هدف ارائه‌ی راهکاری جامع به منظور رفع نیازهای زائر امام حسین(ع) در زیارت اربعین، که می‌توان با استفاده از گوشی‌های هوشمند برآورده نمود، طراحی و تولید شده است.

این سامانه به وسیله‌ی بخشی از دانشجویان و فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاهی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی و تولید شده است. در طرح کلی این سامانه کلیه‌ی نیازهای زائر امام حسین(ع) در زیارت اربعین درنظر گرفته شده است که به لطف و اراده پروردگار در طول سالیان مختلف کامل خواهد شد.

203/200

کد خبر: 705384

وب گردی

وب گردی