ذوب آهن _ ماشین سازی؛  خطیبی به دنبال شگفتی!

دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز جمعه(28 آبان ماه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.  

به گزارش ایسکانیوز، مرحله یک هشتم جام حذفی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود. در این مرحله بسیاری از تیم‌های مدعی لیگ برتر حضور ندارند. حذف پرسپولیس در مرحله یک سی و دوم مقابل قشقایی شیراز بزرگترین شگفتی این دوره از رقابت‌های جام حذفی بود. یکی از حساس‌ترین مسابقات در یک هشتم دیدار دو تیم لیگ برتری ذوب آهن و ماشین سازی است.

ذوب آهن قهرمان دو دوره متوالی جام حذفی به مصاف تیم بحران زده ماشین‌سازی می‌رود.تیمی که در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد با این حال رسول خطیبی مدعی شده که تیم ماشین‌سازی دست پر از اصفهان به تبریز برمی‌گردد که معنای این جمله حذف ذوب آهن است. ذوبی‌ها اما حریفی قدرتمند هستند که به خوبی قواعد بازی در جام حذفی را بلدند و بعید است که رسول خطیبی بتواند یک شگفتی دیگر را در جام حذفی رقم بزند.

ذوبی ها در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر اکسن البرز به پیروزی رسیدند، ماشین سازی هم از سد خونه به خونه گذشت تا در این دو تیم لیگ برتری در یک هشتم رقیب هم باشند.

برنده این دیدار در مرحله چهرم نهایی به مصاف برنده دیدار شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد تبریز می رود.

** تیم داوری: حسین زرگر – هادی طوسی – محمدجواد مداح – محمد ملکی / ناظر: علیرضا کهوری

** ترکیب احتمالی دو تیم:

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده، جری بنگستون، مرتضی تبریزی/ سرمربی: سید مجتبی حسینی

ماشین سازی: مانوئل فرناندز، سعید مهدی پور، حبیب گردانی، بهمن کامل، کاهاشویلی، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار، حامد پاکدل، محمد نصرتی، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی/ سرمربی: رسول خطیبی

602/101

کد خبر: 705419

وب گردی

وب گردی