لاریجانی احکام اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را صادر کرد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تایید ۱۵ نماینده پیشنهادی برای عضویت در کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی رئیس مجلس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خانه ملت از صدور احکام اعضای پیشنهاد شده برای عضویت در "کمیته تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان" از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان پیشنهاد شده برای عضویت در کمیته تحقیق و تفحص از سوی دکتر لاریجانی تایید شدند، افزود: هیات رئیسه این کمیته پس از پایان تعطیلات اربعین حسینی(ع) در اولین جلسه کمیسیون آموزش انتخاب خواهند شد، همچنین به محض انتخاب هیات رئیسه، کمیته کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به اسامی 15 نفر عضو تایید شده از سوی رئیس مجلس برای تحقیق تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرده و گفت: محمدمهدی زاهدی، علیرضا سلیمی، محمود صادقی، فریده اولادقباد، فاطمه سعیدی، داوود محمدی(نماینده تهران)، سیدعلی ادیانی، قاسم احمدی لاشکی، سیدمحمدباقر عبادی، اسدالله عباسی، محمد حسن‌نژاد و میرحمایت میرزاده، جبار کوچکی نژاد، سید فرید موسوی و امیر خجسته اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری خانه ملت

308/300

کد خبر: 705460

وب گردی

وب گردی