هاشمی: با دانشگاه آزاد قرارداد دارم/صادقی: او مصدوم است و نمی تواند بازی کند

مریم هاشمی یکی از ملی پوشان تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی است که گویا در این فصل دچار مشکل شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مریم هاشمی یکی از ملی پوشان تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی است که گویا در این فصل دچار مشکل شده است. طبق قانون هر تیم می تواند 5 ملی پوش در اختیار داشته باشد که سهمیه 5 ملی پوش دانشگاه آزاد پر شده است و هاشمی دیگر نمی تواند در این تیم حضور داشته باشد.

مریم هاشمی در این رابطه به ایسکانیوز گفت:در قرارداد من مشکلی به وجود آمده است با وجود گذشت دو هفته از شروع لیگ برتر هنوز تکلیف من مشخص نیست. من قبل از اعزام به مسابقان جام جهانی با دانشگاه آزاد به توافق رسیدم و قرارداد بستم، پس از پایان این دوره از رقابت ها دچار مصدومیت شدم حالا دانشگاه آزاد می خواهد من را کنار بگذارد. من برای این تیم زحمت کشیدم این رفتار در شان باشگاه بزرگی مثل دانشگاه آزاد نیست. من چند ماهی از میادین دور خواهم بود اما مسوولان نباید من را اینگونه از تیم حذف می کردند و سهمیه 5 ملی پوش تیم را پر کنند تا من دیگر نتوانم به جمع آن ها اضافه شوم.

وی در خاتمه افزود: من از تیم فولاد ماهان هم پیشنهاد دارم، اما طبق قراردادی که با دانشگاه بسته ام یا باید به من رضایت نامه بدهند که به تیم دیگری بروم یا مقداری از قراردادم را پرداخت کنند. اما در حال حاضر بلاتکلیف هستم و به دلیل مصدومیتی که دارم نمی توانم حتی تمرین کنم.امیدوارم مسوولان کمی بیشتر به این موضوع توجه کنند.

الهه صادقی سرپرست تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مورد عنوان کرد: مریم هاشمی از ملی پوشان با اخلاق تیم ما هستند، ما هم خیلی دوست داشتیم بتوانیم از او استفاده کنیم اما متاسفانه مصدومیتی که برایش در مسابقات جهانی به وجود آمد باعث شد چندماهی از میادین مسابقه و حتی تمرینات دور است. طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده هاشمی تا پایان لیگ قادر به بازی کردن نیست، به همین دلیل ما سعی کردیم جای خالی را هرچه سریعتر پر کنیم تا در ادامه رقابت ها دچار مشکل نشویم. امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتش بهبود یابد و به میادین باز گردد.

602/101

کد خبر: 705482

وب گردی

وب گردی