چرا ممکن است فروش سامسونگ در آمریکا کاهش پیدا کند؟

ایالات متحده آمریکا یک بازار بسیار پرمنفعت برای تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند است. برخی از تحلیل‌گرهای کشور کره‌جنوبی پیش‌بینی می‌کنند فروش شرکت سامسونگ در آمریکا کاهش یابد.

به گزارش ایسکانیوز؛ همانطور که می‌دانیم سامسونگ در این کشور فروش بسیار خوبی دارد و کار به جایی رسیده بود که در برهه‌ای از زمان فروش گلکسی S7 از آیفون ۶s در ایالات متحده‌ آمریکا بیشتر شد. اما برخی از کارشناسان می‌گویند به دلیل قوانین حمایت از تولید داخلی که احتمالا در چهار سال آینده در آمریکا وضع خواهند شد ممکن است فروش سامسونگ در این کشور هم با کاهش روبرو شود. احتمال وضع چنین قوانینی با انتخاب رییس جمهور جدید ایالات متحده بیش از قبل شده است.

سامسونگ اعلام کرده حدود ۲۶ درصد بازار ایالات متحده را در اختیار خود دارد. پارک هیونگ وو تحلیل‌گر سازمان SK Securities می‌گوید امکان دارد در دولت جدید آمریکا قوانینی تصویب شود که تعرفه محصولات تکنولوژیک را افزایش دهد و این موضوع سامسونگ و رقیب دیگر این شرکت در آمریکا یعنی LG را هم دچار مشکل کند.

البته هنوز افزایش تعرفه‌ها قطعی نیست و این ایده‌ها صرفا حدس و گمان‌هایی هستند که به دلیل گرایش‌های رییس جمهور جدید آمریکا ذهن تحلیل‌گران را به سمت خود سوق داده است.

منبع: دیجی کالا

203/201

کد خبر: 705598

وب گردی

وب گردی