شجاعی: درزمین می ماندیم زدو خورد به وجود می آمد/ به بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی توهین می کردند

سرپرست تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بازیکنان را به داخل رختکن نمی فرستادم زد و خورد به وجود می آمد.

فرشته شجاعی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: دربازی با حفاری اگر بازیکنان را به داخل رختکن نمی فرستادم درگیری و زد و خورد به وجود می آمد.چون دو هوادار تیم حفاری که بالباس این باشگاه پشت دروازه و نیمکت تیم دانشگاه ایستاده بودند به بازیکنان توهین می کردند و حتی در پایان بازی هم پشت در رختکن حضور داشتند و بازیکنان را عصبی کرده بودند.

وی افزود: ناراحتی ما از کمیته داوران این بود که رییس کمیته باید در زمین مسابقه حاضر می شد و حواشی این بازی را تماشا می کرد.تمام بازی ها برای ما مهم است.

شجاعی ادامه داد: در جریان بازی بارها از نماینده مسابقه خواستم تا آقایانی را که در سالن حضور دارند کنترل کنند، آنها حق نداشتند پشت نیمکت ذخیره ما بنشینند. همراه ما یک آقا بود، اما او را به VIP بردند تا در کنار مدیرعامل حفاری بنشیند.

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ما هم اعتقاد داریم توسلی باید در دقیقه 39 اخراج می‌شد و فکر نمی کنم حفاری می توانست در یک دقیقه می توانست به ما گل بزند. اگر این اتفاق رخ نداده این هم ضعف داوری است!

او خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان مهم دیگری هم داریم. فهیمی فکر کرده تیم ما فقط روی دست یک بازیکن می‌چرخد؟ او چطور می‌تواند بدون دیدن فیلم بازی اظهار نظر کند؟ از طرفی چرا همه اتفاقات باید در بازی با حفاری رخ دهد؟ مثل اشتباهات داوری در بازی اول که بین حفاری و نفت آبادان رخ داد.

شجاعی در پایان با اشاره به صحبت های فهیمی که گفته بود جای سوال دارد که دروازه‌بان تیم ملی 3 بار از پنالتی دوم گل می‌خورد، اظهارداشت : چرا باید رییس کمیته داوران به خودش اجازه بدهد درباره یک بازیکن قضاوت کند؟ توسلی جزو 10 دروازه‌بان برتر جهان است و نباید به خودمان اجازه دهیم انیگونه صحبت کنیم.

601/101

کد خبر: 705601

وب گردی

وب گردی