کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی به همراه اردال ارزنجان در تالار وحدت، بلافاصله تور کنسرت‏های «پردگیان باغ سکوت» را به روی صحنه می‏برد.

به گزارش ایسکانیوز براساس اخبار رسیده، پس‌ازاینکه در تاریخ 25 آبان رکورد جدیدی از میزان استقبال عمومی برای کنسرت‌های این هنرمند پرآوازه به ثبت رسید (اتمام بلیت‌های کنسرت در کمتر از نیم ساعت) و بسیاری از علاقه‌مندان درخواست تمدید آن را داشتند؛ تهیه‌کننده کنسرت‌های کلهر، سهیل زارعی، اعلام کرد که تور «پردگیان باغ سکوت» با اجرا از شهر شیراز بلافاصله بعد از کنسرت دونوازی آغاز می‏شود و پس‌ازآن میهمان علاقه‌مندان شهر بوشهر خواهد شد.

«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه کمانچه، به همراه علی بهرامی فرد(نوازنده سنتور)، هادی آذرپیرا(نوازنده تار) و نوید افقه (نوازنده تنبک) بود که در اردیبهشت و خردادماه امسال به روی صحنه برد و به علت استقبال گسترده‌ای که از آن شد؛ دوباره قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر به روی صحنه برود. و در دی ماه باردیگر در تهران علاقه‌مندان موسیقی بی‌کلام ایرانی را به «پردگیان باغ سکوت» مهمان خواهد ساخت.

شرکت «خوش نوش جهان» نماینده انحصاری قهوه «لاواتزا» ایتالیا اسپانسری این مجموعه کنسرت‌ها را بر عهده دارد. ضمناً علاقه‌مندان در شهرهای شیراز و بوشهر می‏توانند به‌زودی از روی سایت ایران تیک اقدام به تهیه بلیت نمایند.

جدول زمان‌بندی تور کنسرت‌های کلهر برای دو شهر شیراز و بوشهر به شرح ذیل است:

ترتیب

شهر

تعداد کنسرت

تاریخ

1

شیراز

2

20و 21 آذر

2

بوشهر

1

23 آذر

504500
کد خبر: 705621

وب گردی

وب گردی