زیادلو : اگر  به گذشته بازگردم باز هم دانشگاه آزاداسلامی  را انتخاب می کنم

مدیر عامل شرکت تولید نرم افزاری و سخت افراری گفت : اگر زمان را به عقب برگردانیم و بدانم چنین رشدی در انتظارم است باز هم دانشگاه آزاد اسلامی را برای تحصیل انتخاب می کنم .

سجاد زیادلو مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افراری در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز گفت :طی زمانی که به دانشگاه آزاد اسلامی وارد شدیم ،علاوه بر تحصیل علم به صورت تئوری و عملی ،از طریق مرکز رشد ، امکاناتی در اختیار ما قرار گرفت ،تا بتوانیم از دانش خود در هر زمینه ای استفاده و تجربه کسب کنیم .

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افراری درباره فعالیت ضمن تحصیلش افزود :حدود 2 سال است فعالیت خود را در زمینه تولید نرم افزار و سخت افزار آغاز کرده و توانسته ام به همراه جمعی دیگر از دانشجویان از طریق یکی از تولیدات نرم افزاریمان ، اقدام به راه اندازی یک شرکت دانش بنیان کنیم.

او ادامه داد: اکنون نیز به همراه جمعی از دوستان در مرکز رشد واحد قزوین بر روی پروژه های گوناگون نرم افزاری در حال فعالیت هستیم .

این محقق و پژوهشگر با اشاره به کمک های همه جانبه ازسوی دانشگاه آزاداسلامی به دانشجویان افزود: می توان گفت از هیچ کجا به غیر ازدانشگاه آزاد اسلامی از ما حمایتی صورت نگرفته و شروع دانش و کارم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است واز این حیث تمام پیشرفتم را مدیون حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی هستم .

این محقق و پژوهشگر درباره محیط علمی دانشگاه آزاد اذعان داشت : دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای است ، که با پذیرش تعداد زیادی دانشجو و انواع استعدادها،امکان پیشرفت را در اختیار همه ،حتی کسانی که از لحاظ علمی افرادی ضعیف به شمار می روند، قرار می دهد،کما اینکه شمار زیادی از افراد که از لحاظ علمی قوی نبوده ،اما از هوش بالایی برخوردار بوده و امکان شرکت در کنکور را نداشته اند، با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی توانسته اند، بسیار پیشرفت کنند و در مقابل کسانی هم بوده اند که با معدل های بالا وارد شده اند اما نتوانسته اند ، تاثیر گذاری چندانی در جامعه داشته باشند و چون تعداد دانشجو خیلی بالاست ،به همین تناسب نسبت خوب و بد بودن نیز متفاوت می شود .

او افزود :اکنون نیز بسیاری از افراد بزرگ ،داخل و خارج از ایران ،شامل کسانی هستند که از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده اندو تعدادشان بسیار زیاد است ، بنابراین چون تعداد دانشجویان بسیار بالاست ، ممکن است افراد ضعیف نیز ، در میان آنان وجود داشته باشد .به نظر من پیشرفت به خود فرد بستگی دارد و با فراهم شدن شرایط خوب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ،فرصت بسیار خوبی برای ترقی افراد محیا شده است .

زیادلو ادامه داد :مثلا خود من از جمله کسانی بودم ، که در کنکور سراسری شرکت کرده و قبول نشدم ، به دانشگاه آزاد اسلامی آمدم واکنون نیز به دلیل پیشرفتم بسیار راضی هستم . اگر زمان به عقب برگردد و بدانم چنین رشدی در انتظارم است ،باز هم دانشگاه آزاد اسلامی را برای تحصیل ، انتخاب می کنم . دانشگاه آزاد اسلامی، تمام رشد و مسیر زندگی ام را تغییر داده است .

101/402

کد خبر: 705634

وب گردی

وب گردی