زیادلو : کنترل افراد و خودرو با دستگاه جی پی اس داخلی/غیر از دانشگاه آزاد اسلامی هیچ  کس از ما حمایت نکرد

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افراری گفت : دستگاه جی پی اس تولیدی ما ،می تواند به صورت لحظه ای و آنلاین، در هر ثانیه یک بار ،خودرو یا فرد مورد نظر را کنترل کند.

سجاد زیادلو مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افراری در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز درباره دستگاه های تولیدی شرکتشان گفت :شرکت ما دستگاه های جی پی اس را ، برای رد یابی لحظه ای افراد و خودروها ونصب بر روی دستگاه های نظر سنجی ،تولید کرده است.

او درباره مزایای این دستگاه نسبت به نمونه خارجی اش افزود :دستگاه جی پی اس تولیدی ما ، نسبت به نمونه خارجی اش هم ارزانتر و هم از لحاظ امنیتی ، به دلیل داخلی بودنش ، مطمئن تر است . چرا که در مورد نمونه های خارجی نمی توان اطمینان حاصل کرد، که اطلاعات ارسال شده آن ،فقط به دست ما رسیده باشد و دیگران از رصد آن بی نصیب مانده باشند.

زیادلو ادامه داد : از لحاظ نرخ ارسال اطلاعات نیز ،دستگاه ما بسیار سریعتر عمل می کند ،چرا که می تواند به صورت لحظه ای و آنلاین، در هر ثانیه یک بار ،خودرو یا فرد مورد نظر را کنترل کند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افرار در مورد تنوع ولتاژ ورودی دستگاه گفت :دستگاه ما از موتور سیکلت گرفته تا خودروهای سنگین، که از لحاظ ولتاز باطری با هم متفاوتند، را ساپورت می کند، با توجه به اینکه هزینه آن نیز، نسبت به نمونه خارجی اش کمتر است و این امر مانع از خروج مقادیر بالای ارز از کشور می شود.

او تصریح کرد :طی گذشت 2 سال از شروع فعالیتمان، علاوه بر پروژه های سخت افزاری، کارهای نرم افزاری نیز انجام داده ایم ،که دانش بنیان شدمان نیز از طریق یکی از همین پروژه های نرم افزاری ،در مورد بحث پرفورمنس شبکه های موبایل است ،که این نرم افزار هوشمند، کلیه مشکلات شبکه های همراه را به همراه بحث بهینه سازی آن مانیتور می کند. اکنون این نرم افزار در شرکت همراه اول به عنوان تولز اول استفاده می شود که نمونه های خارجی آن بسیار گران و در حدود 20 یا 30 میلیارد قیمت دارد و به دلیل ارزانتر بودنش بر روی تولید انبوه آن در راستای اقتصاد مقاومتی و خروج ارز مانور می دهیم .

زیادلو با اشاره به عملکرد نرم افزار تولیدی شرکتشان افزود : این نرم افزار تک تک اطلاعات شبکه های موبایل، آنتن های بی تی اسی که در سطح شهر هستند را ، از طریق شبکه دریافت کرده و تمامی خطاها و مشکلات مخابراتی مورد نیاز برای محاسبه در شبکه را پیدا می کند.که اکنون بر روی تولز شماره 1 آن در همراه اول ، در زمینه پرفورمنس و بهینه سازی کار می کنیم.

دانشگاه آزاد اسلامی ،تنها حامی ما

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید نرم افزاری و سخت افراری با اشاره به کمک های بی دریغ دانشگاه آزاد اسلامی اذعان داشت :شروع دانش و کارمن از دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و تمام کسب علم وپیشرفتم همگی با حمایت های این دانشگاه بوده است و می توان گفت از هیچ کجا به غیر ازآن ،حمایتی از ما صورت نگرفته است .

زیادلو با اشاره به ایجاد کارآفرینی توسط شرکت دانش بنیانشان افزود : ما به طور مستقیم حدود 5 نفر و به طور غیر مستقیم، 30نفر کارآفرینی داشته ایم که همه این افراد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند .وجود این اتفاقسبب کسب تجربه ای که بدست می آورند بسیار برای آینده شغلیشان مفید است و بسیار به کارآفرین شدنشان در آینده کمک می کند ،که تاکید دانشکاه آزاد و هدفش از اجرای چنین پروژه هایی پرورش نیروهای کارآفرین است، که این امر اکنون بسیار مورد تاکید مسوولین کشور است و ایجاد چنین کاری در ایجاد تجربه در نیرو ها و حمایت های مادی و معنوی وشرایطی که در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده، به پیشرفت دانشجویانش، بسیار کمک کرده است.

101/402

کد خبر: 705637

وب گردی

وب گردی