دولت یازدهم آرزوی ده‌ها ساله ملت ایران را برآورده کرد

معاون حقوقی رئیس جمهور به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و برداشته شدن تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این دولت آرزوی ده‌ها ساله ملت ایران را برآورده کرد که آن مهار آب‌های مرزی و بازگشت دانشمندان جوان به کشور و شتاب مهاجرت معکوس است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور موجب دلگرمی دولت و یاس دشمنان شد، گفت: این حضور مردم از مولفه‌های اقتدار کشور و استمرار انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای نهضت عاشورایی است.


وی با تاکید بر اینکه کشور ایران ۳۷ سال در برابر تندبادها ایستاده است، گفت: تمام این امتیازات با همت مردم، تقدیم خون شهیدان و همت پیربزرگ فرزانه و رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.


معاون حقوقی رئیس جمهور امنیت کشور را دستاورد حضور مردم و نتیجه خدمتگزاری منسجم خدمتگزاران دولت دانست و گفت: اگر تحقق دستاوردهای هسته‌ای ۱۸ ماه طول کشیده، در عوض دستاورد خوبی به دنبال داشته؛ به طوری که وقتی رئیس جمهور جدید امریکا ادعای لغو و پاره کردن این توافق نامه را دارد، اعلام می شود سند عزت ملت ایران تغییرناپذیر است؛ چرا که کارشناسان زبده ایران به خوبی عمل کرده‌اند و این توافق‌نامه به تصویب شورای امنیت رسیده و هرگز برگشت‌پذیر نیست.


انصاری به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و برداشته شدن تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این دولت آرزوی ده‌ها ساله ملت ایران را برآورده کرد که آن مهار آب‌های مرزی و بازگشت دانشمندان جوان به کشور و شتاب مهاجرت معکوس است.


وی به موضوع مسکن مهر اشاره کرد و با بیان اینکه مسکن مهر در حالی به دولت یازدهم به ارث رسید که ۴۲۰ هزار میلیارد ریال دین به بانک مرکزی داشت و زیرساخت‌های آن ازجمله آب و برق و گاز فراهم نشده بود، گفت: با این حال دولت با وجود محدودیت‌های مالی از انجام آن سرباز نزد و به تکمیل آن پرداخت.


معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: پرداخت یارانه ۴۶۰ میلیارد ریالی و چیزی بیش از یک ونیم برابر بودجه سالانه عمرانی کشور، توسعه سلامت و بیمه عمومی و کاهش هزینه درمان، توسعه فرهنگ عمومی، واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به پیمانکاران غیر دولتی از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است.


این مسئول با تاکید بر اینکه استان البرز استان جوانی است و عقب ماندگی‌های زیادی دارد، گفت: البرز به لحاظ نزدیکی به استان تهران بار سنگینی را بر دوش می‌کشد اما دولت به طور خاص و ویژه در تمامی حوزه‌ها به این استان توجه دارد.


وی با تاکید بر اینکه دولت ۹ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به غیر از سرمایه گذاری‌های غیر دولتی به استان البرز اختصاص داده است، افزود: دارایی‌های خاص شناسایی شده و به بیش از ۱۰ هزار واحد اعتبارات داده شده و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای طرح‌هایی همچون پروژه مترو و تصفیه خانه و تغذیه مصنوعی و پروژه بهداشتی ودرمانی در نظر گرفته شده است.


انصاری در پایان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های روستایی این شهرستان اختصاص یافته که دو برابر کل اعتبارات سالانه این شهرستان است.

306

کد خبر: 705668

وب گردی

وب گردی