بادامچیان:اوباما می‌گوید آمریکا تحمل خسارات ناشی از جنگ با ایران را نداشت

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در جریان رقابتها باید نقد منصفانه ، بدون تخریب و تهاجم انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا اسدااله بادامچیان چهارشنبه شب در جلسه ماهانه انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی افزود: با نزدیک شدن به انتخابات باید در یک جدول مشخص، برنامه های نامزدهای انتخاباتی مشخص باشد و نگاه شود به این که چه افرادی دنبال مقام و سهم خواهی هستند.
وی بیان کرد: هر دولتی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد و باید بدون دعوا و با یک جمع مصمم و با برنامه هر گروهی تبلیغات خود را انجام دهد.
بادامچیان ادامه داد: در دورانی که باید داعش را منکوب کرد و به جنگ شایعه سازی ها رفت نباید با دعوا، اختلاف و جنجال به تخریب یکدیگر بپردازیم زیرا اینها علاج کشور نیست.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: چهره های خدوم انقلاب باید نظام نوین تمدن اسلامی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب است را بشناسند و نسل جوان را نیز آشنا با آن کنند.
بادامچیان اظهار کرد: ایران مرکز انقلاب، ولایت و هدایت است و در طول 37 سال از پیروزی انقلاب با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب ساختارها و ارزشهای خود را به پیش برده است.
وی گفت: همچنانکه نظام مارکسیسم و سوسیالیسم از هم پاشید، نظام امپریالیسم هم در حال فروپاشی است و در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اوج بحرانهای درونی این کشور نمایان شد.
بادامچیان افزود: اوباما می گوید اگر برجام را امضا نمی کردیم راهی بجز جنگ با جمهوری اسلامی نبود وآمریکا تحمل خسارات ناشی از جنگ با ایران را نداشت، در زمینه اقتصادی نیز بدهی های فزاینده آمریکا و بیکاری در این کشور گویای همه چیز است.
وی ادامه داد: در کنار آمریکا، اتحادیه اروپا نیز با بن بستهای زیادی روبه رو است و در مورد اخیر، انگلیس می خواهد از اتحادیه اروپا بیرون برود، یک کشور می گوید زودتر خارج شوو کشور دیگر به انگلیس توصیه می کند که خارج نشود.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: باید در کنار ولی امر مسلمین و گوش به فرمان ایشان نظام نوین تمدن اسلامی را که راه جدیدی در برابر کمونسیم فرو پاشیده و امپریالیسم است را به صورت جدی دنبال کنیم.

306300

کد خبر: 705715

وب گردی

وب گردی