آدم با یک شهید زنده دوست باشد، در همین دنیا اجرش را از خدا گرفته است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به نظر بنده آدم با یک شهید زنده دوست باشد، در همین دنیا اجرش را از خدا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حضور سرزده ناصر دستاری در دانشگاه محقق اردبیلی باعث خرسندی ما است، گفت: ناصر دستاری شهید زنده منطقه شمالغرب کشور است که حضور وی در دانشگاه محقق اردبیلی باید درس و الگویی برای ما دانشگاهیان باشد.

وی با بیان اینکه جانبازان گرانقدر برای آزادی میهن اسلامیان دفاع کردند، گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت است که این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشوراست و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر هجوم دشمنان است.

صادقی با بیان اینکه مقام جانبازان کمتر از مقام و جایگاه شهدا نیست، تصریح کرد: انتقال ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس نیز به نسل‌های آینده بویژه جوانان بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: به نظر بنده آدم با یک شهید زنده دوست باشد، در همین دنیا اجرش را از خدا گرفته است.

ناصر دستاری جانباز قطع نخاعی اردبیلی نیز با بیان اینکه در سال 1366 به فیض جانبازی رسیده است، گفت: 29 سال است که روی تخت زندگی می کنم.

وی با بیان اینکه بر اساس فتوای رهبری و بخاطر پرچم، کشور و قرآن در جبهه حضور یافتم، افزود: هرگز از عمل خود پشیمان نیستم و به جانبازی خود افتخار می کنم.

گفتنی است ناصر دستاری جانباز 80 درصدی قطع نخاعی است که از ناحیه گردن، کمر، دست و پا هیچ نوع حرکت و حسی ندارد.

کد خبر: 705766

وب گردی

وب گردی