منصوریان: کیس شهباززاده برای استقلال بسته شد/ تیم صبا را می شناسم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم صبا را می شناسم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صبا اظهارداشت: بازی بسیار سختی در جام حذفی داریم. تیم آقاصمد رو می شناسم و به او به او خوشامد می گویم. کاملا برای این بازی آماده ایم.

وی افزود: با حمایت همه جانبه یار دوازدهم تیم که ما را هیچوقت تنها نمی‌گذارند برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم ، این جوان‌ها لحظه شماری می‌کنند تا به میدان بروند، امیدوارم هواداران آنها را حمایت کنند تا بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت بازیکنانش در یکی دو هفته اخیر از کیفیت چمن کمپ ناصر حجازی بسیار ناراضی است، اظهار داشت: در 2 سالی که در باشگاه نفت حضور داشتم ما چمن فوق‌العاده خوبی برای تمرین داشتیم اما چمن ورزشگاه تختی محل مسابقات ما فوق‌العاده از حالت استاندارد خارج بود البته مسئولان این مجموعه با تلاشی که کردند چمن را به کیفیت 50 درصد رساندند، امسال شرایط ما برعکس شده، زمین مسابقه استقلال کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد اما زمین تمرینمان شرایط خوبی ندارد. 3 جلسه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم که به نسبت دارای کیفیت است اما در 3 جلسه‌ای که به زمین کمپ می‌رویم چمن شرایط خوبی ندارد و زمینی نیست که نگران مصدومیت بازیکنان نباشم.

وی افزود: ما 4-3 مصدوم داریم که همه آنها مشکلات به خاطر کیفیت زمین بود. ما باید یک زمین خوب داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی کارهای تاکتیکی‌مان را انجام دهیم. خاوری مسئول کمپ تمام تلاشش را می‌کند ولی این زمین چاله‌های زیادی دارد که برای تیم مشکل‌ساز می‌شود، ما تا در زمین شماره 2 تمرین می‌کنیم و می‌خواهیم با شرایط آن عادت کنیم بلافاصله باید به کمپ برویم که این مسئله برایمان مشکل‌ساز می‌شود. در فوتبال دو وسیله مهم برای انجام کار خوب نیاز دارید، یکی توپ و البسه مناسب و دومی چمن خوب و با کیفیت است. متأسفانه این مسئله به ما ضربه می‌زند. اخیراً کاوه رضایی را به خاطر صحنه‌ای که قصد داشت به توپ ضربه بزند و پایش در یک چاله گیر کرد حدود 7-6 روز در اختیار نداریم، امروز دو بازیکنمان در تمرین معمولی 4 به 2 مچ‌هایشان گرفت و مجبور شدم آنها را به دور زمین بفرستم. از اول فصل این شرایط در اختیارم نبوده است و کار ما با مشکل روبرو شده، زمین شماره 2 را هم به صورت شریکی با پرسپولیس استفاده می‌کنیم. یک زمین به نام امام رضا هم در جنوب شهر داریم که متاسفانه چمن آن مصنوعی است و بخشی از زمین نشست کرده، اینطور که به من گفتند برای استفاده از این مکان و تغییر چمن آن یکسال زمان نیاز است. در 2 روز گذشته بابت این مصدومیت‌ها خیلی ناراحت شدم و در شرایطی که ما 3 تورنمنت سنگین را پیش رو داریم کارمان بسیار سخت است.

منصوریان در مورد ایجاد وحدت بین پیشکسوتان استقلال گفت: اولین روزی که به استقلال آمدم خواهان حمایت یار دوازدهم بودم، این یار دوازهم شامل هواداران و تمام مجموعه‌ای است که افتخار خدمت در استقلال را داشتند، به عنوان برادر کوچک‌تر این عزیزان را دوست دارم و هرکدام به اندازه خود در مقطعی که مسئولیت داشتند در استقلال زحمت کشیدند. از این دوستان می‌خواهم تیم را حمایت کنند. ما به سکوت و آرامش نیاز داریم و امیدواریم این شرایط برای ما فراهم شود. هرکسی که در استقلال و پرسپولیس فعالیت داشته نشان دهنده این است که لیاقت خدمت به مردم را داشته است. تیم ما این روزها نیازمند سکوت، آرامش و اتحاد است و در ورزشگاه اتحاد و انرژی مثبت را از هواداران می‌گیریم اما همدلی و وحدت را روی تیم دوم ما که شامل افرادی می‌شود که از زمان‌های خیلی قدیم تا برسد به سال‌های اخیر در استقلال فعالیت می‌کردند را نمی‌بینیم. باید تلاش کنیم تا افرادی که در حال حاضر در استقلال فعالیت می‌کنند مثل قدیمی‌ها افتخار آفرینی کنند. متأسفانه رقابت منفی ایجاد شده واین مسئله به تیم لطمه می‌زند، استقلال در گذشته مقطعی در اختیار ناصر حجازی، مقطعی در اختیار منصور پورحیدری و مقطعی در اختیار امیر قلعه‌نویی و ... بوده است. من افتخار می‌کنم وارث این عزیزان هستم، خواهش می‌کنم اگر حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد حداقل سکوت کنند تا باشگاه به خوبی کارش را پیش ببرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: امروز سالگرد دوم سرطلایی باشگاه استقلال غلامحسین مظلومی بود، ما به دلیل اینکه ظهر امروز تمرین داشتیم، نتوانستیم در این مراسم شرکت کنیم ولی قلبمان با خانواده غلامحسین مظلومی بود همانطور که قلبمان پیش ناصر حجازی است. منصور پورحیدری پدر معنوی استقلال بود و برای او هم مثل تمام عزیزانی که اکنون در کنار ما نیستند آرزو می‌کنیم روحشان شاد باشد. حتی امروز به یاد پرسپولیسی‌های عزیزی هستیم که از دنیا رفته‌اند. ما برنامه‌ریزی انجام دادیم تا با توجه به اینکه شماره پیراهن منصور پورحیدری در استقلال ۲ بوده و به خاطر ۲ قهرمانی آسیا و ستاره‌ای که مایه فخر باشگاه استقلال است و در زمان بازیکنی و مربی‌گری پورحیدری به دست آورده تصمیم گرفته‌ایم این دو عدد ۲ را کنار هم بگذاریم و در دقایق ۲۲ هر مسابقه از هوادارنمان بخواهیم به یاد پدر معنوی استقلال روی پا بیایستند و به او ادای احترام کنند. قصد داشتیم به خاطر یادبود پورحیدری پیراهن مشکی به تن کنیم ولی فرزند و همسر پورحیدری محبت کردند و گفتند منصورخان هیچوقت دوست نداشته استقلال را به رنگی جز آبی ببیند به همین خاطر فردا با همان لباس آبی به میدان می‌رویم ولی بازوبند مشکلی به دست خواهیم بست البته قبل از شروع بازی، بازیکنان با عکس پورحیدری وارد زمین می‌شوند.

سرمربی استقلال در مورد مراسمی که کاظم اولیایی برای وحدت پیشکسوتان برگزار کرده، یادآور شد: می دانم این مراسم برگزار شده و همچنین مراسم‌های مختلفی در شهرهای مختلف به یاد مرحوم پورحیدری برگزار کرده‌اند. به من هم مراسمی که شما به آن اشاره کردید اطلاع داده بودند اما در آن شب کار زیادی داشتم و نتوانستم در آن مراسم حضور پیدا کنم. برای همدلی احتیاج به برگزاری مراسم خاصی نیست، وحدت و همدلی باید از روی دل باشد، پشتیبانی با لفظ و جمله صورت نمی‌گیرد به هواداران می‌گویم باهوش باشند و بار دیگر تاکید می‌کنم هرکسی که در استقلال حضور پیدا کرده، لیاقتش را نشان داده است.

منصوریان در مورد بحث حضور سجاد شهباززاده تصریح کرد: اگر او خودش نسبت به بازگشت به استقلال اعلام رضایت کند، می‌تواند به تیم ما بیاید. این مسئله را مطرح کردم ولی او قبل از رفتن به تیم ترکیه مصاحبه‌ای انجام داد و گفت "اجازه بدهید روی تیمی که در آن بازی می‌کنم تمرکز کنم"، کیس او با این مصاحبه برای ما بسته شد و ما با همین مهاجمان کارمان را دنبال می‌کنیم.

601

کد خبر: 705771

وب گردی

وب گردی