حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید

اعضای هیات رئیسه، دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در مراسم استقبال از سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید که در سی و دومین سفر استانی دولت به استان البرز صورت گرفته بود، حضور پرشوری داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، دولت تدبیر و امید در سی و دومین سفر استانی خود به استان البرز، ایران کوچک سفر کرده و حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در اجتماع پرشور مردم استان البرز که در ورزشگاه مخابرات شهر کرج تجمع کرده بودند، حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

روحانی ابتدای سخنرانی خود، سابقه تاریخی و انقلابی برخی از بزرگان استان البرز از جمله آیت الله محمود طالقانی و سایر شخصیت هایی که در انقلاب اسلامی و پس از انقلاب خدمات شایان توجهی را به مردم و انقلاب ارائه کردند، یادآوری کرد.

وی استان البرز را از جمله استان های جوان و دارای پتانسیل بالقوه فراوان دانست که در بخش های بسیار زیادی این استان توانسته در کشور دارای رتبه اول باشد.

روحانی مهمترین دغدغه مردم استان البرز را در مشکل بیکاری، ترافیک جاده ها و آلودگی عنوان و بیان کرد: دولت برای حل این مشکلات طرح هایی را در نظر گرفته که امیدواریم در این سفر با استفاده از نظرات کارشناسان امر مصوباتی مثبت برای حل این معضلات به تصویب رسیده و مردم استان از بابت این سه دغدغه مهم آسوده خاطر شوند.

200

کد خبر: 705799

وب گردی

وب گردی