سفیر رژیم صهیونیستی: ترامپ دوست واقعی اسرائیل است

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا پس از دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آتی این کشور، وی را 'دوست واقعی اسرائیل' خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، 'ران درمر' پس از نشست روز پنجشنبه با ترامپ، به خبرنگاران گفت: اسرائیل شک ندارد که ترامپ دوست واقعیش است.
وی ضمن تحسین 'مایک پنس' معاون ترامپ، افزود: ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت ترامپ و همه اعضای آن، از جمله 'استیو بانون'، هستیم.
ترامپ بانون را به عنوان استراتژیست ارشد خود برگزیده است. بانون رئیس سایت خبری جنجالی 'بریتبارت' است که به عنوان تریبون جنبش فوق محافظه کار و افراطی آمریکا قملداد می شود. برخی اظهارات ضد یهودی نیز به بانون نسبت داده شده است.
وی در دوره کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری، ریاست کمپ تبلیغات ترامپ را بر عهده داشت.
سفیر رژیم صهیونیستی همچنین ابراز امیدواری کرد که ائتلاف آمریکا با این رژیم در دوره ترامپ، از همیشه مستحکمتر شود.
سران و مقام های سیاسی رژیم صهیونیستی از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (18 آبان ماه) استقبال کرده اند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پس از اعلام نتایج، در بیانیه ای اعلام کرد که ترامپ دوست واقعی رژیم صهیونیستی است. وی همچنین مدعی شد که مشتاق همکاری با وی در زمینه 'پیشبرد امنیت، ثبات و صلح در منطقه' است.
نتانیاهو ابراز اطمینان کرد که با همکاری ترامپ به تقویت ائتلاف 'منحصر به فرد' میان آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.
نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی پس از پیروزی ترامپ در انتخابات پیش بینی کرد که مساله 'کشور فلسطین' نیز خاتمه خواهد یافت.
برخی دیگر از اعضای حزب لیکود (حزب نتانیاهو ) خواستار اجرای وعده ترامپ در زمینه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس شدند.
ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه، در انتخابات هشتم نوامبر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و در 20 ژانویه سال آینده (یکم بهمن 1395) مراسم تحلیف ریاست جمهوری را به جا می آورد.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 705845

وب گردی

وب گردی