داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پایانی آبان 95 چه بود؟

از سفر دکتر میرزاده به استان اذربایجان شرقی تا دیدار اعضای فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی مجلس شورای اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی مهمترین اخبار این هفته دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(22 آبان) تا پنجشنبه (27 آبان) که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده را می خوانید.

شنبه 22 آبان 1395

افتتاح و بازدید از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز / بازدید از بیمارستان آموزشی در حال تجهیز امام سجاد (ع)

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی، صبح امروز با حضور در واحد تبریز، دانشکده دندانپزشکی این واحد را افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

رونمایی از تندیس شهدای دانشجوی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی/تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی مدافع حرم

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح شنبه به همراه دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، صمدیان مدیرکل بنیاد شهید استان و خانواده شهدای مدافع حرم از تندیس های شهید حامد جوانی و شهید محرم علیپور که از شهدای دانشجوی واحد تبریز بودند، رونمایی کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

بازدید دکتر میرزاده از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

دکتر حمید میرزاده با حضور در واحد تبریز، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بازدید و با مخترعان و پژوهشگران محصولات دانش بنیان گفتگو کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

در جلسه دیدار دکتر میرزاده با نمایندگان آذربایجان شرقی مطرح شد:

نمایندگان از طرح‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کنند/ دانشگاه آزاد اسلامی شرایط را برای همکاری صنعت و دانشگاه فراهم کند

جلسه دیدار نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیش از ظهر امروز در واحد تبریز برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای علمی کشور برنامه ریزی دارد/ استانداردهای آموزش عالی باید در تمام دانشگاه ها رعایت شود

دکتر میرزاده در جلسه هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما معتقدیم باید استانداردهای آموزش عالی در تمام دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی رعایت شود، گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم تا از همه دانشگاه های ایران بخواهند که استانداردهای آموزش عالی را رعایت کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

زرهانی: با تربیت تکنسین های ماهر می توانیم معضل بیکاری را برطرف کنیم

رئیس سازمان سما در پانزدهمین گردهمایی سراسری روسای آموزشکده ها با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان نجف آباد دارالمومنین، شهر علم و ادب و فرهنگ و شهر اصفهان یکی از مهم ترین شهرهای ایران گفت: خدا را شاکریم که این گردهمایی در این سرزمین برگزار می شود.

دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جبارزاده استاندار، دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و سایر اعضا برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده در دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی:

دانشگاه آزاد اسلامی با یک پشتوانه الهی کار خود را دنبال می کند/ کارشکنی ها و بدخواهی ها اراده ما را در توسعه مخصوصا توسعه کیفی دانشگاه تقویت می کند

دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر شنبه با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جبارزاده استاندار، دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و سایر اعضا برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

یکشنبه 23 آبان 1395

توافق دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان فرهنگی

تفاهم نامه همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

تاکید بر توسعه عمرانی و جذب دانشجوی خارجی واحد بین‌المللی جلفا در سفر محسن هاشمی به منطقه آزاد ارس

همزمان با سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان آذربایجان شرقی، مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی و دکتر حسین ابراهیمی مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در آیین کلنگ‌زنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بر توسعه فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در حوزه عمران و جذب دانشجویان خارجی تاکید کردند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دوشنبه 24 آبان 1395

دکتر میرزاده: هیچ دانشگاهی آماده‌تر از دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه تحصیلات تکمیلی نیست

دکتر حمید میرزاده تأکید کرد که دانشگاه آزاد اسلامی همه پارامتر هایی که برای توسعه تحصیلات تکمیلی مورد نیاز است را فراهم کرده و هیچ دانشگاهی آماده‌تر از دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه تحصیلات تکمیلی نیست.

دکتر حمید میرزاده، در نشست اعضای فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامیمجلس شورای اسلامی با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اخیرا رهبری در جلسه‌ای که با استادان و دانشجویان داشتند فرمودند " به هیچ‌وجه نباید روند شتاب علمی کشور کند شود. "این مساله در جای جای اسناد بالادستی هم آمده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

در نشست فراکسیون‌ دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد:

تاسیس دانشگاه آزاد اصل سیاست خصوصی‌سازی/دانشگاه آزاد آبروی کشور است

عصر دوشنبه نشست صمیمی روسای فراکسیون‌ دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

این نشست درحوزه تحصیلات تکمیلی و توسعه روشنگری و تثبیت جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور برگزار شد و منتخب نمایندگان ملت در این فراکسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص رشد و تعالی این دانشگاه پرداختند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشجویان ممتاز علمی شاهد و ایثارگر در مقطع دکتری جذب هیات علمی می‌شوند/ تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با موافقت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه، دانشجویان ممتاز علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری جذب هیأت علمی این دانشگاه خواهند شد، گفت: وظیفه خدمتگزاری به دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه آزاد اسلامی توفیق الهی است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

سه‌شنبه 25 آبان 1395

دکتر میرزاده در شورای دانشگاه‌آزاد اسلامی استان قزوین:

برگزاری کنگره بین المللی "دانشگاه‌آزاداسلامی در سال 1404- آینده و راهبردها "در سال آینده/ افرادی که دست به دزدی علمی می زنند در این دانشگاه جایی ندارند

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: یکی از دانشگاه هایی که به فرمان مقام معظم رهبری در تولید و رشد علمی و اقتصاد دانش بنیان عملا اقدامات وسیعی در سطح کشور انجام داده و جامع عمل پوشانده دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

افتتاح مرکز رشد و فناوری واحد خرم آباد با حضور دکتر واشقانی فراهانی

مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با حضور دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

چهارشنبه 26 آبان 1395

اولین جلسه شورای هماهنگی اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهنمای رود پشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان و نمایندگان حوزه معاونت ها و ادارات کل مستقل سازمان مرکزی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

پنج‌شنبه 27 آبان 1395

رهنمای رودپشتی: هیچ یک از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون مصوبه نیست

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد که هیچ یک از رشته‌های این دانشگاه بدون مصوبه نیست و در دانشگاه آزاد اسلامی همه چیز قانونمند و ضابطه‌مند است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

200

کد خبر: 705862

وب گردی

وب گردی