رهنماى رود پشتى:برگزاری اجلاس 71 دانشگاه آزاد اسلامی با دو محور اصلی حوزه فرهنگی

معاون برنامه ریزى و امور اقتصاد دانش بنیان از تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی خبر داد و گفت: در این جلسه به بررسی سیاست های مربوط به برگزاری اجلاس 71 پرداخته شد.

فریدون رهنمای رودپشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: اولین جلسه شورای هماهنگی سیاست های مربوط به برگزاری اجلاس 71 بررسی شد و این اجلاس با دو محور اصلی حوزه فرهنگی رویکرد هنری و اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: این اجلاس مانند هر سال دارای کارگروه های تخصصی است و اجلاس کاری کمیسیون های تخصصی در همه حوزه ها تشکیل می شود و مباحث مطرح شده بعد از تصویب منتشر می شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره مربوط به محصولات شرکت های دانش بنیان اجتماعی،هنری و فرهنگی جزو محورهای اصلی برگزاری این اجلاس است و در کنار معرفی حوزه های اجتماعی وهنری در این نمایشگاه به معرفی و ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان فرهنگی پرداخته می شود. نکته قابل ذکر اینکه بحث اصلی کنگره مربوط به چالش های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی است و با نگاهی به آینده به مباحث مربوط به حوزه برنامه ریزی می پردازد.

گفتنی است اولین جلسه شورای هماهنگی اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهنمای رود پشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان و نمایندگان حوزه معاونت ها و ادارات کل مستقل سازمان مرکزی برگزار شد.

لازم به ذکر است اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در روز های چهارشنبه 27 و پنجشنبه 28 بهمن ماه سال 1395 با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرازده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

205/200

کد خبر: 705902

وب گردی

وب گردی