افتخاری: باید عملکرد بهتری داشته باشیم تا قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است قهرمان شویم باید بهتر از این بازی کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا افتخاری در پایان دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: استقلال در 120 دقیقه عملکرد بهتری از تیم حریف داشت و مستحق برد بود. دروازه بان تیم صبا در این بازی جوانمردانه را رعایت نکرد اما کار هواداران ما خوب نبود که به این بازیکنان ناسزا گفتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این روش بازی می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود یا خیر گفت: مسلما برای قهرمان شدن باید بهتر از اینها بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به برداشت یک میلیارد تومانی از حساب باشگاه استقلال نیز، عنوان کرد: به هر حال این پول از حساب ما برداشت شده و باید به دنبال جایگزین آن باشیم. ما تلاش کردیم که این پول برگردد اما این اتفاق رخ نداد. این پول وارد خزانه شده بود و دیگر امکان بازگشت آن نبود.

افتخاری راجع به اظهارات علی فتح الله زاده در برنامه نود یادآور شد: من برنامه نود راکامل دیدم و صحبت‌های دوستان را شنیدم اما فعلا درباره آن اظهار نظر نمی‌کنم چرا که این موضوع از برنامه به صورت سریالی است وقتی آخر آن معلوم شد درباره آن صحبت خواهم کرد. البته شما می‌توانید در مورد آخر این سریال از عادل فردوسی پور سوال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بابت پیروزی تیمش مقابل صبای قم به بازیکنان پاداش خواهد داد یا خیر گفت: بله حتما پاداشی برای بازیکنان درنظر خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه چرا در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی شرکت نکرده بود گفت: من همزمان با این مراسم در جلسه‌ای برای برگرداندن همان پول یک میلیارد تومانی حضور داشتم که همانطور که گفتم تلاشمان نتیجه نداد.

افتخاری در پاسخ به خبرنگاری که چرا کلا باشگاه استقلال در مراسم مظلومی نماینده نداشت، خاطرنشان کرد: ما نماینده داشتیم و شما نماینده باشگاه استقلال در آن مراسم بودید.

602

کد خبر: 705944

وب گردی

وب گردی