سلطانی‌فر:  با کمکی که می‌کنیم، امیدواریم روزهای طلایی کشتی را ببینیم+عکس

وزیر ورزش و جوانان گفت: آرمیده با یک بیماری بزرگ مبارزه ‌می‌کند و امیدواریم بتواند بر آن غلبه و به روی تشک بازگردد تا شاهد حضور او روی سکوهای المپیک باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر با حضور در خانه کشتی، از نزدیک تماشاگر مسابقات بین‌المللی روز جهانی کودک بود. وی در حاشیه این رقابت‌ها تندیس استقامت را به خانواده ابوالفضل آرمیده، کشتی‌‌گیر نوجوانی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، اهدا کرد. همچنین تندیس فدراسیون جهانی هم به خانواده آرمیده اهدا شد.


سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: من امروز به دو دلیل در سالن کشتی حضور یافتم. دلیل اول اهدای تندیس استقامت به خانواده آرمیده بود. این کشتی‌گیر با یک بیماری بزرگ مبارزه ‌می‌کند و امیدواریم بتواند بر آن غلبه و به روی تشک بازگردد تا شاهد حضور او روی سکوهای المپیک باشیم. مردم ایران هم برای آرمیده دعا کنند.

وی افزود: دلیل دیگر حضورم توجه به کار پایه‌ای در کشتی بود. امیدواریم بتوانیم با اینگونه کارهای پایه‌ای، پشتوانه خوبی را را برای رده‌های بالاتر داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی شده و با کمکی که می‌کنیم، امیدوارم روزهای طلایی و خوش کشتی را ببینیم و در میادین آسیایی، جهانی و المپیک بهترین مدال‌ها را کسب کنیم.

602

کد خبر: 705945

وب گردی

وب گردی