رهامی: حزب، کمیته امداد نیست/باید کشور را به سمت انتخابات حزبی ببریم

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: این که برخی می گویند شما در انتخابات ورود نکنید حرف باطلی است؛ حزب کمیته امداد یا بنیاد بهزیستی نیست که کار خیرات کند و در همه جای دنیا حزب مجموعه ای برای گردش در قدرت بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، "محسن رهامی" رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز در پیش کنگره پانزدهم مردم سالاری اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر 96 باید تلاش کنیم به مردم نشان دهیم که حضورشان پای صندوقهای رای تشریفاتی نیست بلکه واقعی و موثر است و می تواند در بهبود زندگی شان و رسیدن به اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب تاثیر داشته باشد.

وی با اشاره به مسئله برقراری عدالت تصریح کرد: برقراری عدالت یکی از قدیمی ترین خواسته های بشر و جز مهمترین ماموریت های انبیا است.

رهامی افزود: برقراری ما مهمترین هدف پدران ما در انقلاب اسلامی بوده است و مردم برای رسیدن به عدالت جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه انتظار داریم تا در قالب چنین سمینارهایی بتوانیم درصد اعتماد عمومی را بالا ببریم گفت: به تعبیر شهید بهشتی ایجاد یک مدل از نظام عادلانه اسلامی، از هزاران سخنرانی بیانیه و کتاب برای تبلیغ اسلام مفیدتر است.

رهامی ادامه داد: ما باید نشان دهیم که طی 30 الی 40 سال توانسته ایم نظام عادلانه مبتنی بر احکام اسلام و خواسته های علما تشکیل دهیم. اگر20 سال پیش منحنی فساد در میان هزار یا صد هزار نفر، مثلا صد نفر بود،امروز انتظار است که این تعداد به مثلا 30 نفر رسیده باشد.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان اظهارات خود با اشاره به ضرورت کار حزبی اظهار داشت: حزب تشکیلاتی برای کمک کردن به اداره کشور و مشارکت در قدرت است . این که برخی می گویند شما در انتخابات ورود نکنید حرف باطلی است؛ حزب کمیته امداد یا بنیاد بهزیستی نیست که کار خیرات کند و در همه جای دنیا حزب مجموعه ای برای گردش در قدرت بوده است.

رهامی با تاکید براینکه اگر قدرت در کشور رقیب نداشته باشد و به کسی پاسخگو نباشد فساد جامعه را فرا خواهد گرفت گفت: باید کشور را به سمت انتخابات حزبی ببریم و اگر احزاب احساس کردند که جایی به ناحق کاندیداهایشان رد صلاحیت یا جایی تقلب شد، قوه قضاییه بایستی مانند کوه پشت آزادی های مشروع نظام حزبی بایستد.

302/300

کد خبر: 705956

وب گردی

وب گردی