اپ‌نت، یادداشت‌برداری با Note list – Notes & Reminders

برای یادداشت مطالبی که معمولا به خاطر سپردن آن‌ها برایتان دشوار است از اپلیکیشن Note list – Notes & Reminders استفاده کنید. می‌توان تاریخ و زمان مطالبی که نیاز است را به اپ داده تا در موعد مقرر به شما یادآوری شوند.

به گزارش ایسکانیوز، در اپلیکیشن Note list – Notes & Reminders با دسته‌بندی‌های مختلفی مواجه شده که با انتخاب هریک می‌توان فعالیت موردنظر را در دسته مربوطه قرار داد تا دسترسی به آن در هرزمانی آسان باشد. دسته‌بندی‌های مختلف مربوط به تحصیلات، ایده‌ها، سرگرمی‌ها، کار و … می‌باشند. با انتخاب هر دسته می‌توان یادداشت مربوط به آن را وارد نموده و برای آن یک تاریخ مشخص کرد تا در آن زمان معین شده اپ به کاربر یادآوری نماید. از قابلیت‌های این اپ امکان شخصی‌سازی هر یادداشت با تغییر رنگ و دسته آن می‌باشد.

یادداشت‌ها را می‌توان با وارد کردن حساب کاربری گوگل با سرورهای ابری نظیر گوگل درایو همگام نمود. این اپ دارای یک تقویم کامل بوده که در صورت لزوم می‌توان آن را مشاهده نمود در عین حال که یادداشت‌های مربوط به هر روز در این تقویم نیز قابل رویت می‌باشند. این اپلیکیشن امن برای کاربر این اطمینان‌خاطر را ایجاد می‌کند که امکان دسترسی شخص دیگری به آن‌ها وجود ندارد چرا که قابل قفل کردن می‌باشند و نیز امکان گرفتن نسخه پشتیبان از آن‌ها موجود است، همچنین از زبان‌های مختلفی نیز پشتیبانی کرده و می‌توان یادداشت‌های مهم را به‌صورت ویجت روی صفحه نمایش سیستم اندرویدی قرار داد.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 705982

وب گردی

وب گردی