مشاور ارشد استراتژیک احتمالی ترامپ را بیشتر بشناسید

او که از 2007 همراه دونالد ترامپ بوده، هوادار سیاست های ناسیونالیستی و استفاده از تئوری های توطئه است و بخاطر نژادپرستی و تبعیض جنسی مدام از او انتقاد می شود. همچنین او به ضدیت با ادیان سامی شهرت دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سی‌ان‌ان، "استیو بانون" ناسیونالیستی که پیش از این مدیر مسئول بریتبارت نیوز بود و با جان پودستا دموکرات در انتخابات 2015 مجلس آمریکا همکاری داشت، قرار است به عنوان یکی از مدیران اجرایی ارشد، دونالد ترامپ با او همکاری کند.

مشاور ارشد استراتژیک ترامپ در گفت و گو با خبرنگار هالیوود گفت: تاریکی خوب است. او در حمایت از دیک چنی، دارث وادر و استن اظهار داشت: به این می گویند یک قدرت درست و حسابی! آن ها می توانند در زمانی که می خواهیم حرفمان را به لیبرال ها بفهمانیم، به ما کمک کنند.

او که از 2007 همراه دونالد ترامپ بوده، هوادار سیاست های ناسیونالیستی و استفاده از تئوری های توطئه است و بخاطر نژادپرستی و تبعیض جنسی مدام از او انتقاد می شود. او به ضدیت با ادیان سامی شهرت دارد.

او در ادامه گفت: من یک ناسیونالیستم! به ویژه در زمینه اقتصادی من کاملا یک ناسیونالیسم هستم! جهانی سازی طبقه کارگر آمریکا را نابود کرده و یک طبقه متوسط در آسیا ایجاد کرده است. مشکل فعلی ما این است که آمریکایی ها باید دنبال این باشند که چگونه زندگی خود را از خطرات احتمالی نجات دهند! ما شصت درصد ا آراء سفید پوستان، چهل درصد از سیاهپوستان و اسپانیایی ها را کسب کردیم و برای پنجاه سال بر آمریکا حکومت خواهیم کرد! دموکرات ها 9 میلیارد دلار در بازار هزینه کردند و این تنها منجر به ایجاد اشتغال برای 9 نفر شد. آن ها حقیقت اینکه در جهان چه می گذرد را نفهمیدند.

ما می خواهیم حزب اوراق شده جمهوری خواه را متحول کنیم و با حضور دونالد ترامپ حرکت تازه ای را آغاز کنیم. مثل اندرو جکسون، ما می خواهیم یک سری سیاست های کاملا جدید و تازه را مد نظر قرار دهیم. همه چیز مربوط به شغل است. من مردی هستم که تریلیون ها دلار صرف پروژه های زیر ساختی می کنم و خواهیم دید که محافظه‌کاران از کارهای ما دیوانه خواهند شد. با توجه به نرخ بهره بری پایینی که در جهان وجود دارد، ما می توانیم همه چیز را بازسازی کنیم. کشتی سازی، آهن فروشی و همه چیز را دوباره راه خواهیم انداخت. ما همچون 1930 با شور و اشتیاق کار خواهیم کرد و از دونالد ریگانی که انقلابی در جهان به پا کرد هم بهتر خواهیم بود و این با یک اقتصاد ناسیونالیستی امکان پذیر است.

بانون درباره پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: شیوه سخن گفتن او از مهمترین دلایل پیروزی اش بود. او رک و راست نظرش را گفت و از زمان ویلیام برایان تا امروز، کسی نتوانسته مثل دونالد ترامپ سخنرانی کند. مشکل احزاب ما این است که با مردم سخن نمی گویند. هیلاری کلینتون همه رسانه ها و امکانات را در اختیار داشت اما همانطور که گفتم، دیدیم که بلد نبود از آن ها استفاده کند. ترامپ بدون این امکانات موفق به پیروزی شد.

303/300

کد خبر: 706029

وب گردی

وب گردی