تغییر نگرش جامعه نسبت به محیط زیست تنها با آموزش ممکن است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: باید تغییر در نگرش را مقدمه تغییر در کنش و رفتار اجتماعی در قبال محیط زیست بدانیم و آموزش در این راه را جدی تر از قبل دنبال کنیم .

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا محمدی افزود : متاسفانه سطح دانش عمومی نسبت به محیط زیست عمیق نیست و انتظار داریم تشکل های مردم نهادزیست محیطی که مورد حمایت دولت تدبیر و امید هستند، در این راه بیش از پیش کوشا و فعال باشند .
محمدی دراختتامیه دوره آموزشی مبانی و اصول حفاظت از محیط زیست که توسط سازمان مردم نهاد افیام در آبان ماه جاری برگزار شد افزود: خوشحالم به واسطه همت و همکاری فی مابین اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و تشکل های مردم نهاد زیست محیطی موجود که تعداد آنها الحمدالله در ماه های اخیر به دو برابر افزایش یافته است، مجموعه محیط زیست استان در کشور دارای رتبه ممتازی است.

خوشحالم به واسطه همت و همکاری فی مابین اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و تشکل های مردم نهاد زیست محیطی موجود که تعداد آنها الحمدالله در ماه های اخیر به دو برابر افزایش یافته است، مجموعه محیط زیست استان در کشور دارای رتبه ممتازی است


او تاکید کرد: معضلات زیست محیطی در استان ما کم نیست که با روحیه مطالبه گری و همکاری تشکل های مردم نهاد، این سختی ها پشت سر گذاشته می شود و افیام در همین مدت فعالیت خود توانسته یک مجموعه تاثیر گذار در سطح شهرستان ملایر باشد.
او در پایان بیان کرد: مجموعه سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز بیش از هر زمان نیازمند همکاری عموم اقشار جامعه است و امید داریم مردم مومن، شریف و انقلابی ایران با توجه به فرهنگ غنی ایرانی _اسلامی حفاظت از ثروت های خدادادی را که سرمایه ملی ما نیز محسوب می شود جدی تر بگیرند و احترام به زیست بوم فرهنگ غالب جامعه باشد.

700/703

کد خبر: 706031

وب گردی

وب گردی