بارسلونا - مالاگا؛ پیروزی به ظاهر آسان کاتالان ها

دو تیم بارسلونا و مالاگا امشب(29 آبان ماه) از ساعت 18:45 در ورزشگاه نیوکمپ/ بارسلونا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، در هفته‌ای که تمامی نگاه‌ها به دربی مادرید است، بارسلونا امروز به مصاف مالاگا خواهد رفت.

* بارسلونا؛

میزبان بازی روند فوق العاده‌ای را در لالیگا پشت سر می گذارد. آن‌ها علی‌رغم شکست تلخ مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج بازی اخیر خود در لالیگا را برده‌اند و قصد دارند با ادامه این روند در مقابل مالاگا، نهایت استفاده را از نتیجه دربی مادرید ببرند. بارسا که هم‌اکنون با دو امتیاز کمتر از رئال در رده دوم جدول قرار دارد، در صورت پیروزی می‌تواند به تنهایی صدرنشین لالیگا نام بگیرد - در صورتی که رئال در دربی مادرید شکست بخورد - مهم‌ترین نکات این بازی برای کاتالان‌ها اما به جز نتیجه، غیبت لوئیس سوارز به دلیل محرومیت و البته، چهارکارته بودن نیمار که در فاصله یک بازی مانده به ال‌کلاسیکو (بارسا هفته آینده در آنوئتا به مصاف رئال سوسیه‌داد خواهد رفت) کاملا زنگ خطر را به صدا درآورده است. البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که بارسا روز چهارشنبه باید در یک دیدار دشوار دیگر در سلتیک پارک مقابل نماینده اسکاتلند قرار بگیرد و شاید در ترکیب و تعویض‌های انریکه در بازی فردا تاثیرگذار باشد. بارسا یک ماراتن بسیار دشوار را تا پایان سال 2016 در پیش دارد و به خوبی از اهمیت کسب سه امتیاز این بازی آگاه است.

* مالاگا؛

میهمان، تیمی‌ست که فارغ از تمام شرایط و قدرت، همواره رقیبی سرسخت برای بارسلونا بوده است. تیم اندلسی که در تابستان با خاوی گارسیا قطع همکاری و خوانده راموس معروف را جایگزین او کرد، در این فصل هم نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و می‌توان گفت کمی سبک بازی تمام دفاعی خود را نیز عوض کرده است. مالاگا همین دو هفته پیش در ویسنته کالدرون، اتلتیکو را کاملا به دردسر انداخته بود و این یعنی قرار نیست سه امتیاز بازی فردا از حالا به حساب شاگردان انریکه واریز شود. مالاگا تا هفته یازدهم با 4 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست در رده دهم قرار دارد و انتظار می‌رود تا پایان فصل، جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد. نکته جالب دیگر این بازی، رویارویی ساندرو رامیرز با انریکه و بارسلوناست. مهاجم پرورش‌یافته آکادمی کاتالان‌ها که از دو فصل پیش هر از گاهی در ترکیب آبی‌اناری‌ها قرار می‌گرفت و در نهایت،تابستان امسال با قراردادی آزاد به مالاگا پیوست. ساندرو تاکنون موفق به زدن 5 گل و ارسال یک پاس گل شده و فراتر از انتظارات بوده است.

** غایبان بازی:

بارسلونا در این دیدار نمی‌تواند از لوئیس سوارز و آندرس اینیستا و ساموئل اومتیتی به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت استفاده کند. ضمن اینکه حضور جرارد پیکه، جوردی آلبا و جرمی متئو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مالاگا اما لیست بلندبالایی از بازیکنان دور از دسترس دارد. چارلز، ولینگتون، که‌کو و رسیو به دلیل مصدومیت و ایگناسیو کاماچو به دلیل محرومیت غایبان قطعی میهمان در این بازی هستند. ضمن اینکه احتمال حضور خوانکار و گونزالو کاسترو در این بازی نیز بسیار پایین پیش‌بینی می‌شود.

** نکات و حقایق بازی:

بارسلونا 15 بازی از 18 بازی آخر خود در مقابل مالاگا در تمامی رقابت‌ها را برده است.

بارسلونا در 28 بازی از 31 بازی آخر خانگی خود در لالیگا، شکست نخورده است.

در 5 بازی از 6 بازی آخر بارسلونا در لالیگا به صورت میانگین بیش از 2.5 گل رد و بدل شده است.

مالاگا در 8 بازی اخیر خارج از خانه خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده است.

بارسلونا در 5 بازی از 6 بازی آخر خود در لالیگا حداقل دو گل را به ثمر رسانده است.

مالاگا نیز در سه بازی اخیر خود در لالیگا حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

** پیش‌بینی هواسکورد از نتیجه بازی: بارسلونا 3 - 1 مالاگا

** ترکیب احتمالی دو تیم:

بارسلونا: تراشتگن، پیکه، آلبا، ماسکرانو، روبرتو، رافینیا، بوسکتس، راکیتیچ،نیمار، آلکاسر، مسی

مالاگا: کامنی، ریکا، تورس، ویلانوئوا، روسالس، یورنته، فورناس،اونتی وروس، خوانپی، خانکار، رامیرس

602/101

کد خبر: 706042

وب گردی

وب گردی