سعیدی: به زودی ٧٢٠ورزشکار مستعد به خانواده گلف کشور افزوده می شوند

نخستین طرح استعدادیابی گلف در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین طرح استعدادیابی گلف باحضور کیکاوس سعیدی رییس فدراسیون گلف،رامین طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان،روسای انجمن های مربوطه،روسای هییت های استان ها،مربیان و پیشکسوتان گلف در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

سعیدی رییس فدراسیون گلف در این همایش با بیان این که هرم سنی جمعیت گلف بازان به سمت میانسالی می رود گفت:اگر ماسطح منحنی توزیع فراوانی گلف بازان کشور را در نظر بگیریم این توزیع شرایط نرمالی ندارد.

وی ادامه داد:با توجه به المپیکی شدن گلف اهدافی را طراحی کرده ایم تادر جامعه آماری زیر 17 سال براساس طرح استعدادیابی به زودی ٧٢٠ورزشکار مستعد به خانواده گلف کشور افزوده شوند.

رییس فدراسیون گلف با اشاره به ضرورت اجرای طرح استعدادیابی گلف اظافه کرد:در حال برنامه ریزی برای توزیع امکانات جمعیت گلف بازان هستیم.

سعیدی بیان داشت:این طرح انشالله نقطه عطفی برای توسعه و پیشرفت گلف کشور است که با مشارکت هیأت های استان ها در سراسر کشور محقق خواهد شد.

وی افزود:طرح استعدادیابی گلف در 5 استان به صورت پایلوت تا آخر سال به اجرا در می آید و تا پایان اردیبهشت سال آینده در کل استان ها اجرا می شود.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد:خوشبین هستیم که علی رغم محدودیت ها بتوانیم این طرح را گام به گام به جلو ببریم و قطعا اجرای طرح تنها با مشارکت خرد جمعی و مشارکت جمعی ممکن است.

602/101

کد خبر: 706073

وب گردی

وب گردی