رییس واحد کرمانشاه: کار اصلی شوراهای تخصصی عزم جدی برای بررسی مشکلات و راه کار رفع آنها باشد

شوراهای تخصصی اداری و مالی و آموزشی در واحد صحنه  با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان رییس جلسه و سایر اعضا برگزار شد، دکتر نوذر قنبری در این جلسه بر عزم جدی بررسی مشکلات و راه کار رفع آن توسط تصمیم گیری شوراها تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ شوراهای تخصصی اداری و مالی و آموزشی به میزبانی واحد صحنه و با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان رییس جلسه و سایر اعضای استانی برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه هدف از برگزار ی شوراهای تخصصی را مهم دانست و گفت: اساس برگزاری شوراهای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از خرد جمعی و تجربه ی زیسته ی همکارن مطلع در شوراها برای شناسایی مشکلات در حوزه های مختلف و مطرح کردن و رفع آنها است پس، از اهمیت کار شوراهای تخصصی غافل نباشیم و به عنوان یک محل رجوع موثر در راستای رفع مشکلات و تصمیم گیری های کلان در استان به آنها نگاه کنیم.

دکتر نوذر قنبری با توجه به پیش بینی و تصویب بودجه که در آینده ی نزدیک صورت می گیرد، افزود: ساماندهی و نظم بخشی به برنامه ی بودجه برای سال آینده و تصویب آن جزو تصمیمات شورای تخصصی است به نحو شایشته و با دقت فراوان انجام شود زیرا با پیش بینی دقیق بودجه و اجرای آن در حوزه های مختلف می توان در سایر تصمیم گیری های به موقع و مناسب اقدام کرد.

دبیر هیات امنای استان ضمن اشاره به برخی از مشکلات موجود در بخش آموزش تاکید کرد: کار اصلی شوراها و به طور مشخص شورای تخصصی آموزش، شناسایی مشکلات و تلاش برای تصمیم گیری صحیح و ارایه راه کار مناسب و به موقع برای مرتفع نمودن آنها است.

در این جلسه روسای هر یک از شورهای تخصصی اداری و مالی و آموزشی ضمن قرائت دستور کار و بررسی موضوعات مطرح شده تصمیماتی توسط اعضا اتخاذ گردید.

200

کد خبر: 706135

وب گردی

وب گردی