مردم نقش اساسی در حل بحران های اجتماعی دارند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه مردم نقش اساسی در حل بحران های اجتماعی جامعه دارند، گفت: آنان همواره برای کاهش آلام و آسیب ها فعالیت دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازمهر، سردار مسعود زاهدیان با تاکید بر اینکه مشارکت عمومی در موضوعات اجتماعی یکی از اصولی است که باید مورد توجه دولت مردان قرار گیرد، گفت: مردم به عنوان پشتوانه های اصلی نظام، نقش مهم و اساسی دارند که می بایست همواره مورد توجه قرار گیرند.

او؛ مردم را عامل اصلی پیروی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این پیروزی بدون شک با حمایت بسیج و مشارکت عامه مردم اتفاق افتاد و اگر مردم ایستادگی نمی کردند، پیروز نمی شدیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: امروزه در جنگ نرم که مورد تهدید دشمنان قرار گرفته ایم، به طبع نقش مردم و ایجاد مقاومت مردمی در مقابل فتنه دشمن و اقدامات منفی که علیه جوانان کشور انجام می دهند، کلیدی و حیاتی است.

زاهدیان در ادامه؛ بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری های مردم و افزایش میزان مشارکت آنان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را از عوامل تاثیرگذار در مقابله با آسیب ها برشمرد.

او با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد (سمن)، این پشتوانه قوی مردمی را ایجاد می کنند، گفت: البته سمن هایی که در راستای اهداف نظام تشکیل شده و در کنار مردم هستند و در عین حال دارای مجوز رسمی هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بیان داشت: مردم از گذشته تاکنون نقش اساسی در حل بحران های اجتماعی جامعه داشته اند و همواره برای کاهش آلام و آسیب ها فعالیت دارند.

زاهدیان به برگزاری همایش ملی صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: چنین همایش هایی که به پشتوانه مردم برگزار می شوند، تاثیر مطلوبی در مبارزه اجتماعی با مواد مخدر دارد.

700/703

کد خبر: 706189

وب گردی

وب گردی