توزیع 7000 بسته غذایی در پیاده روی اربعین حسینی

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران از توزیع 7000 بسته غذایی در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، الهه راستگو ضمن تسلیت اربعین حسینی به برگزاری نمایش آیینی عاشورائیان همزمان با این روز در میدان امام حسین (ع) اشاره و گفت: این برنامه باهدف به تصویر کشیدن صحنه کربلا و نهادینه سازی شعائر حسینی و نشر و اشاعه فرهنگ دینی برگزار خواهد شد.

او آغاز این نمایش را 6:30 صبح فردا همزمان با آغاز حرکت عزاداران تهرانی از میدان امام حسین(ع) به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ذکر کرد و افزود: همچنین ایستگاه های فرهنگی و صلواتی نیز به منظور پذیرایی از سوگواران و عزاداران حسینی در مسیر پیش بینی شده است.


رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران با اشاره به برپایی موکب های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی به خدمت رسانی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در نخستین موکب اشاره کرد و گفت: توزیع 7 هزار صبحانه و غذای گرم به همت ستاد سمن های شهر تهران و فرهنگسرای امید از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

بنا براعلام روابط عمومی کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران، راستگو در پایان با یادآوری اجرای برنامه های فرهنگی دیگر ، حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین را نمایش قدرت و عظمت شیعیان دانست و گفت: امیدوارم امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور پرشور شهروندان تهرانی باشیم.

700/703

کد خبر: 706205

وب گردی

وب گردی