چاپ شش عنوان کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی توسط انتشارات واحد رشت  در سال 1395 موفق به تألیف شش عنوان کتاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فلاح باقر شیدائی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: دین مبین اسلام که دینی عالم گیر است با کتاب عجین بوده و قرآن کریم یکی از معجزات آن به اندازه لازم درتشویق وترغیب به امر کتاب وکتابخوانی وگسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی سفارش کرده است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت: بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 24 آبان بمدت یک هفته به صورت همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برپا شد که در این نمایشگاه علاوه بر نمایش تعداد 110 عنوان کتاب تألیف شده اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که از این تعداد حدود 70 عنوان مربوط به اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی بوده است، 6 عنوان از تألیفات جدید اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به معرض دید علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت بسط و گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان دانشگاهیان بالاخص دانشجویان ، مسابقه کتابخوانی با عنوان « اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی » برگزار خواهد شد که از نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه هفته پژوهش تجلیل به عمل خواهد آمد.

فلاح خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه که در دو بخش دانشجویان و اساتید برگزار خواهد شد آشنا سازی جوانان با پیامد های فیزیکی و روانی اعتیاد به اینترنت و شبکه های اجتماعی و کاربری افراطی آنها است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در طول مدت برگزاری با 220 عنوان کتاب و با مشارکت دو ناشر داخلی توانسته است مشتاقان زیادی را به خود جلب کند . همچنین بازدیدکنندگان در زمان برگزاری نمایشگاه از 20 الی 40 درصد تخفیف بهره مند شدند.

200

کد خبر: 706292

وب گردی

وب گردی