حداد عادل: اصولگرایان هنوز به گزینه واحدی برای انتخابات 96 نرسیدند

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: هنوز هیچ شخص خاصی از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت مرضیه دباغ درباره برنامه اصولگرایان برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاباتی پرشور و رقابتی که همه سلیقه‌ها بتوانند در آن شرکت کنند، نتیجه کارهایی است که این روزها انجام می‌شود که اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه افزود: هنوز هیچ شخص خاصی از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نشده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت برخی اصولگرایان از حسن روحانی در سال 96 گفت: افراد آزاد هستند و این احتمال همیشه وجود دارد. اما اکنون تلاش‌ اصولگرایان، در جهت به وحدت رسیدن به فردی واحد است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا شما الگوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس را موفق می‌دانستید، گفت: بله ما آن الگو را موفق می‌دانستیم و یک دلیل موفقیت آن این است که افرادی که در فهرست اصولگرایان بودند بعضا بیش از دو برابر نوبت قبل رای آوردند و فاصله رای 30 نفره دوم با 30 نفره اول فاصله زیادی نبود و طبیعی بود و ما این را نتیجه وحدت می‌دانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه در آغاز مجلس دهم برخی‌ها گفتند که مجلس دهم اصولگرا است اما در رای به وزرای پیشنهادی شرایط به گونه دیگری شد، اظهار داشت: اصولگرا بودن یک مجلس را از بالا و پایین شدن رای نمی‌توان ارزیابی کرد.

300/302

کد خبر: 706326

وب گردی

وب گردی