فرشادان: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بر انتخابات ریاست جمهوری آینده اثرگذار است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، عملکرد دولت در ماه‌های باقی مانده و وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی فرشادان اظهار کرد: هنوز قضاوت کردن درباره شرایط انتخابات آینده ریاست جمهوری سخت است. آقای روحانی قطعا یکی از افرادی است که در این انتخابات شرکت می‌کند اما رقبای ایشان مشخص نیستند اگرچه ذائقه مردم به این سمت و سو است که یکی از گزینه‌هایی که بیشتر مطرح است، خود آقای روحانی است اما هنوز هم نمی‌توان قضاوت صددرصدی در این باره داشت.

وی خاطر نشان کرد: باید ببینیم رقبای اصلی و افراد دیگری که می‌خواهند وارد گردونه انتخابات ریاست جمهوری شوند چه کسانی هستند و وضعیت کشور به چه سمتی پیش می‌رود. علاوه بر این وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هم از جمله فاکتورهایی است که می‌تواند روی انتخاب مردم تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید میزان رضایت مردم از دولت فعلی بر رای آنها بر انتخابات ریاست جمهوری بعدی اثرگذار است و این بار یکی از فاکتورهایی که به دقت آن را ارزیابی می‌کنند عملکرد دولت و مقایسه آن با دولت‌های قبل است که در انتخاب مردم تاثیر می‌گذارد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره شرایط اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز گفت: قطعا اصولگرایان کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری دارند اما این‌که کاندیدای آن‌ها چه کسی باشد و آیا فرد شاخصی باشد یا خیر موضوعی است که قضاوت درباره آن سخت است.

وی با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری در نهایت به اجماع خواهند رسید» در گفت‌وگو با ایسنا، یادآور شد: عملکرد دولت در چند ماهه باقی مانده، رقبایی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند و شعارهایی که خواهند داد و حتی وضع جامعه جهانی از جمله نکاتی است که در انتخابات آینده ریاست جمهوری تاثیرگذار خواهد بود.

300/302

کد خبر: 706331

وب گردی

وب گردی